close


Brooke Candy Feat. Sia - Living Out Loud
Brooke Candy&希雅 - 放膽過生活

[Verse 1]
Twenty-five ounces in a bottle of wine
二十五盎司的酒裝在酒瓶裡
Twenty-four hours it's a day at a time
二十四小時的時間在一天裡
Twenty-three lived a hell of a life
二十三歲整年都活在地獄裡
Twenty-two such a blur, it's passing me by
二十二歲過著渾渾噩噩日子,時間與我擦肩而過
Twenty-one I caught a glimpse of the light
二十一歲我瞥見了未來曙光
Twenty drinks later in the back of a ride
二十杯酒讓我醉倒在後座裡
Nineteen momma kicked me outta the house
十九歲時媽媽將我逐出家門
Eighteen minutes 'till you bail me out
十八分鐘後你將我保釋出獄
Seventeen magazine was telling the truth
十七雜誌宣揚各種現實建議
When they said we all have issues
人們總說我們這種人有問題

Just thinking out loud
只要放膽思考
Screaming so loud
嘶聲力竭吶喊
Foolish and proud
傻的天真且驕傲自豪
Living out loud
放膽過生活
Living out loud
放膽過生活
Out loud
放膽

[Hook]
No, nothing can stop me now
不,現在什麼都無法阻止我
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
And no one can break me down
沒人能將我打倒
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
I'm screaming my demons out
將我的心魔拒於心外
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
'Cause living out loud, is the only way I know how
因為放膽過生活,是我唯一信念
Living out loud is the only way I know how
放膽過生活,是我唯一信念

[Verse 2]
Sixteen candles, yeah, I'm faking my age
十六支蠟燭矇騙別人我已經成年
Fifteen minutes till they need me on stage
十五分鐘後他們需要我站上舞台
Fourteen K I would have done it for free
十四千元我能自己完成不需用上
Thirteen roses and they bought them for me
十三朵玫瑰由他們一起送給了我
Twelve step program but I don't like to walk
十二步戒斷過程我完全不想體驗
Eleven wet kisses just to get me to talk
十一個濃厚的吻只為了讓我開口
Ten fingers when you're holding my hand
十根是你緊握我的手的手指數量
Nine, Eight, Seven she lives
九、八、七,她活著

Just thinking out loud
只要放膽思考
Screaming so loud
嘶聲力竭吶喊
Foolish and proud
傻的天真且驕傲自豪
Living out loud
放膽過生活
Living out loud
放膽過生活
Out loud
放膽

[Hook]
No, nothing can stop me now
不,現在什麼都無法阻止我
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
And no one can break me down
沒人能將我打倒
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
I'm screaming my demons out
將我的心魔拒於心外
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
'Cause living out loud, is the only way I know how
因為放膽過生活,是我唯一信念

[Bridge]
I gotta live out loud, out loud
我要放膽過生活,過生活
Yeah living out loud, is the only way I know how
對,放膽過生活,是我唯一信念
Cause living out loud, is the only way I know how
因為放膽過生活,是我唯一信念

[Hook]
No, nothing can stop me now
不,現在什麼都無法阻止我
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
And no one can break me down
沒人能將我打倒
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
I'm screaming my demons out
將我的心魔拒於心外
(Gonna live out loud)
(要放膽過生活)
'Cause living out loud, is the only way I know how
因為放膽過生活,是我唯一信念
Living out loud is the only way I know how
放膽過生活,是我唯一信念
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()