HONNE - Woman
HONNE - 女人

[Verse 1]
Ten out of ten
百分之百
You killed it once again
妳再一次完敗
Cause you're doing fine
因為妳過得很好
This is to show you
這很明顯地表示
Just how much we need you in our lives
我們有多麽需要妳存在於我們的生活當中

This place wouldn't be the same without you
妳離開後,在這所有一切已不再像往常那樣
You could say that it would be a little worse
也許妳會說只是比過去差一點罷了
There's just something about you
其實說這些只是想告訴妳
With you it is all more worth
和妳在一起,這一切都是值得的

[Hook]
Oh, never did a woman do so much to me
噢,從來沒有一位女人為我付出這麼多
Oh, you've got some kind of hold on me
噢,妳總對我有所堅持
All the things that you do
妳為我所做的所有事
You do it all so gracefully
是那麼的溫柔婉約
Oh, never did a woman do so much to me
噢,從來沒有一位女人為我付出這麼多

[Verse 2]
Can we just stop?
我們能否就停下腳步?
It's our time to learn yourself to praise you
現在是時候自我學習如何讚美自己
Cause we do it wrong
因為我們一直以來用錯的方式對待彼此
And you make it right
你得讓一切回復正軌
You bring the balance to our lives, you've done it all alone
你為我們的生活帶來平衡,獨自一人背負一切

This place wouldn't be the same without you
妳離開後,在這所有一切已不再像往常那樣
You can say that it had been a whole lot worse
妳能說過去我們的感情真是一團糟
Cause there's just something about you
因為說這些只是想告訴妳
And with you it is all more worth
和妳在一起,這一切都是值得的

[Hook]
Oh, never did a woman do so much to me
噢,從來沒有一位女人為我付出這麼多
Oh, you've got some kind of hold on me
噢,妳總對我有所堅持
All the things that you do
妳為我所做的所有事
You do it all so gracefully
是那麼的溫柔婉約
Oh, never did a woman do so much to me
噢,從來沒有一位女人為我付出這麼多

[Bridge]
And I thought I should tell you
我想我是應該得告訴妳
How loved you are
我曾多麼的愛妳
How loved you are
我曾多麼的愛妳
Just how loved you are
就是我曾多麽的愛你
And if we are together
如果我們仍在一起
Oh, we're going far
噢,我們會一同白頭偕老
We're going far
我們會一同白頭偕老
We're going far
我們會一同白頭偕老

[Outro]
And I thought I should tell you
我想我是應該得告訴妳
How loved you are
我曾多麼的愛妳
How loved you are
我曾多麼的愛妳
Just how loved you are
就是我曾多麽的愛你
And if we are together
如果我們仍在一起
We're going far
我們會一同白頭偕老
We're going far
我們會一同白頭偕老
We're going far
我們會一同白頭偕老
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()