close



Live


HONNE & Izzy Bizu - Someone That Loves You
HONNE&Izzy Bizu - 有個愛你的她

[Intro]
Touch me, touch me, touch me
觸摸我,撫摸我,撫慰我
You have someone that loves you
但你有個深愛你的她

[Verse 1]
Whoever said it was easy must have had it pretty good
有人曾說談戀愛是如此輕鬆自在,肯定是擁有過這般美好戀情
Must have had it pretty good
肯定擁有過這般美好戀情
I want you, boy, just to please me
我想要你,男孩,就討好我吧
Don't tell me that you could, don't tell me that you could
別告訴我你能做到,別告訴我你能做到
It's beautiful in a way, with love
在愛裡,這是種美妙的關係
But what's a girl to do when you can't seem to choose?
但那女孩做了什麼讓你無法做出抉擇?
You're beautiful but your mind's restrained
你是如此美好,想法卻受到束縛
When your mind is split two ways is when the comedown plays
一旦你的心出現分歧就是關係破裂的起點

[Hook]
Don't touch me
別觸摸我
Boy I want you
男孩,我想要你
Not allowed to
無法接受
You have someone that loves you
你有個深愛你的她
I'm waiting
我期待著
And I'm patient
付出耐心
I'm deluded
欺騙自己
You have someone that loves you
但你有個深愛你的她
Touch me, touch me, touch me, touch me
觸摸我,撫摸我,撫慰我,感動我
You have someone that loves you
但你有個深愛你的她

[Verse 2]
You want me close so I hear you
妳要我再靠近妳些,我明瞭
I thought I made it clear, don't whisper in my ear
我想我已經把話說得一清二楚,別在耳邊催眠我
My heart, it keeps getting weaker
我的心,變得越來越虛弱
I know you want me near, but your love is what I fear
我明白妳要我們關係越來越近,但妳的愛是我懼怕的緣由
It's beautiful the way you move
妳的一舉一動是多麽美麗
But what's a boy to do when he can't seem to choose?
但當男孩無法抉擇時該如何是好?
Yeah I'm beautiful, but I must explain
妳說的沒錯,我是很美好,但我必須解釋
My mind's not in a good place, and so the comedown plays
都是因為我的心不在對的位置,造就關係破裂

[Hook]
Don't touch me
別觸摸我
Boy I want you
男孩,我想要你
Not allowed to
無法接受
You have someone that loves you
你有個深愛你的她
I'm waiting
我期待著
And I'm patient
付出耐心
I'm deluded
欺騙自己
You have someone that loves you
但你有個深愛你的她
Don't touch me
別觸摸我
Boy I want you
男孩,我想要你
Not allowed to
無法接受
You have someone that loves you
你有個深愛你的她
I'm waiting
我期待著
And I'm patient
付出耐心
I feel stupid
像個傻瓜
When you have someone that loves you
當你有個深愛你的她

[Bridge]
That loves you
那愛你的她
Yeah she loves you too
是啊,她也愛著你
The way that I do
我為你所做的一切

[Hook]
Don't touch me
別觸摸我
Boy I want you
男孩,我想要你
Not allowed to
無法接受
You have someone that loves you
你有個深愛你的她
I'm waiting
我期待著
And I'm patient
付出耐心
I'm deluded
欺騙自己
You have someone that loves you
但你有個深愛你的她
Don't touch me
別觸摸我
Boy I want you
男孩,我想要你
Not allowed to
無法接受
You have someone that loves you
你有個深愛你的她
I'm waiting
我期待著
And I'm patient
付出耐心
I feel stupid
像個傻瓜
When you have someone that loves you
當你有個深愛你的她

[Outro]
That loves you
那愛你的她
When you have someone that loves you
當你有個深愛你的她
That loves you
那愛你的她
When you have someone that loves you
當你有深很愛你的她
That loves you
那愛你的她
When you have someone that loves you
當你有深很愛你的她
That loves you
那愛你的她
When you have someone that loves you
當你有深很愛你的她

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()