Live


Colbie Caillat - I Never Told You
蔻比·凱蕾 - 從未說出口

[Verse 1]
I miss those blue eyes
我想念那對藍色眼珠
How you kiss me at night
你在夜晚親吻我的感受
I miss the way we sleep
我想念我們睡在一起的樣子
Like there's no sunrise
如黎明永遠不會到來
Like the taste of your smile
如你笑容中的滿足感
I miss the way we breathe
我想念我們相處在一起的點滴

But I never told you
但我從未告訴你
What I should have said
我早應該說出口的話
No, I never told you
不,我從未告訴你
I just held it in
只藏在心底

[Hook]
And now I miss everything about you
而現在我想念你的點點滴滴
I can't believe it, I still want you
真不敢置信,我仍渴望你
After all the things we've been through
在我們一同經歷過風風雨雨之後
I miss everything about you
我想念你的點點滴滴
Without you
你卻不在身邊

[Verse 2]
I see your blue eyes
我看見你那對藍色眼珠
Every time I close mine
每當我閉上雙眼
You make it hard to see
你讓我浸溼雙眼
Where I belong to
我該何去何從
When I'm not around you
當我不在你身邊
It's like I'm not with me
如我失去了三魂七魄

But I never told you
但我從未告訴你
What I should have said
我早應該說出口的話
No, I never told you
不,我從未告訴你
I just held it in
只藏在心底

[Hook]
And now I miss everything about you
而現在我想念你的點點滴滴
I can't believe it, I still want you
真不敢置信,我仍渴望你
After all the things we've been through
在我們一同經歷過風風雨雨之後
I miss everything about you
我想念你的點點滴滴
Without you
你卻不在身邊

And now I miss everything about you (still you're gone)
而現在我想念你的點點滴滴(仍不知你在何處)
I can't believe it, I still want you (And I'm lovin' you, I never should have walked away)
真不敢置信,我仍渴望你(仍愛著你的我,當時不該離開)
After all the things we've been through (I know it's never gonna come again)
在我們一同經歷過風風雨雨之後(我明白絕不會再有機會)
I miss everything about you
我想念你的點點滴滴
Without you
你卻不在身邊

No…no
不…不

[Bridge]
But I never told you
但我從未告訴你
What I should have said
我早應該說出口的話
No, I never told you
不,我從未告訴你
I just held it in
只藏在心底

[Hook]
And now I miss everything about you (still you're gone)
而現在我想念你的點點滴滴(仍不知你在何處)
I can't believe it, I still want you (And I'm lovin' you, I never should have walked away)
真不敢置信,我仍渴望你(仍愛著你的我,當時不應該離開你的)
After all the things we've been through (I know it's never gonna come again)
在我們一同經歷過風風雨雨之後(我明白絕不會再有機會)
I miss everything about you
我想念你的點點滴滴
Without you
你卻不在身邊

[Outro]
(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
Oh…I never told you
噢...我從未告訴你

(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
(Oh no, I never)
(噢,不,我從未)
I never told you
我從未告訴你
No…no
不…不
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()