close


Calvin Harris Feat. Ellie Goulding - Outside
凱文·哈里斯&艾麗·高登 - 局外人

[Verse 1]
Look at what you've done
看看你做了什麼
Stand still, falling away from me
無動於衷,若無其事的離開我
When it takes so long
當折磨變得如此冗長
Fire's out, what do you want to be?
怒火噴發,你到底想怎麼樣?

Now I'm holding on
現在的我掙扎著
Myself was never enough for me
但內心卻無法支撐下去
Gotta be so strong
得咬牙苦撐下去
There's a power in what you do
你的一舉一動都給我力量
Now every other day I'll be watching you
從今開始未來我要好好觀察你

[Hook]
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
We did everything right
過去我們是多麼幸福
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
We did everything right
過去我們是多麼幸福
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人

[Verse 2]
So, you give me no reason
所以,你沒給我任何理由
For me to stay close to you
讓我留下依偎在你身邊
Tell me what lovers do
告訴我在這情況下戀人們會怎麼做
How are we still breathing?
我們又如何繼續維持下去?
It's never for us to choose
我們沒有任何選擇的餘地
I'll be the strength in you
但我會在你身上找到勇氣

Now I'm holding on (I'm holding on)
現在的我掙扎著(我掙扎著)
Myself was never enough for me
但內心卻無法支撐下去
Gotta be so strong
得咬牙苦撐下去
There's a power in what you do
你的一舉一動都給我力量
Now every other day I'll be watching you
從今開始未來我要好好觀察你

[Hook]
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
We did everything right
過去我們是多麼幸福
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
We did everything right
過去我們是多麼幸福
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人

[Outro]
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果

I'll show you what it feels like
總有一天我會讓你嚐到苦果
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
We did everything right
過去我們是多麼幸福
Now I'm on the outside
現在我卻成為局外人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()