Live


Seafret - Oceans
Seafret - 海洋般遼闊

[Verse 1]
I want you
我想要你
Yeah I want you
是,我想要你
And nothing comes close
而仍孤獨的活著
To the way that I need you
我需要你的是
I wish I can feel your skin
期望我能感受你的溫度
And I want you
我要你
From somewhere within
在我需要你的時候出現在我身邊

[Hook]
It feels like there's oceans
那感覺就像海洋般遼闊
Between me and you once again
又一次的隔在你我之間
We hide our emotions
我們隱藏起自己最真實的情緒
Under the surface and tryin' to pretend
埋藏至表面底下,試著偽裝自己
But it feels like there's oceans
但這感覺就像海洋般遼闊
Between you and me
隔在你我之間

[Verse 2]
I want you
我想要你
And I always will
永遠都是如此
I wish I was worth
我期望自己配的上你
But I know what you deserve
但我知道你所期盼的是什麼
You know I'd rather drown
你知道我寧願被現實吞嚥
Than to go on without you
也不願沒有你陪我一同向前
But you're pulling me down
但你卻正不斷的將我推向懸崖

[Hook]
It feels like there's oceans
那感覺就像海洋般遼闊
Between me and you once again
又一次的隔在你我之間
We hide our emotions
我們隱藏起自己最真實的情緒
Under the surface and tryin' to pretend
埋藏至表面底下,試著偽裝自己
But it feels like there's oceans
但這感覺就像海洋般遼闊
Between you and me
隔在你我之間

[Bridge]
I want you
我想要你
I want you
我想要你
And always will
永遠都會如此

[Outro]
It feels like there's oceans
那感覺就像海洋般遼闊
Between you and me
隔在你我之間
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()