Charlie Wilson - You Are
Charlie Wilson - 妳是我的一切

[Verse 1]
Butterflies is what I feel inside
我感到心花怒放
And every time is like my first time
每一次的纏綿都像第一次般
And I can't never find the words to say
我無法找到字句來形容這般感受
You're the perfect girl
妳是如此完美
You were made for me
妳為我而誕生
It's so easy to love you baby
寶貝要愛上妳是如此容易
We're compatible, incredible and natural we are
我們是如此融洽,如此美妙,如此和諧
And girl I've never felt this way before
From the bottom of my heart
女孩打從心底,我從未有過這樣的感受
Baby girl I just wanna tell you that you are
寶貝女孩,我只想告訴妳就是

[Hook]
The reason I love the reason I trust
我愛妳的原因,信任的源由
God sent me an angel
上帝派了位天使給我
You are the best in the world
妳是全世界最棒的
A wonderful girl
最美妙的女孩
Knowing you by my side brings tears to my eyes
因妳在我身邊讓我感動到眼淚在眼睛打轉

[Verse 2]
Baby
寶貝
Girl you had me from the moment I looked into your eyes
女孩當我凝視妳的雙眼的那一刻,妳就征服了我
And I knew you were an angel but you were in disguise
我知道妳是天使,但妳仍試圖掩飾
Tell me how could I be so lucky
告訴我我是如此幸運
That you'd fall down from Heaven for me
讓妳從天堂為我而降臨
Oo baby
噢~寶貝

Some people search a lifetime and never find a true love
有些人花了大半輩子尋找卻從未尋找到真愛
But Heaven cared enough for me to give me you
但天堂是如此庇佑我將妳給了我
And now our hearts they beat together
現在我們的心結合在一起
Standing stronger here forever
永遠一同堅決擁抱
You and I (you and I)
妳與我(妳與我)
You and I (you and I)
妳與我(妳與我)
I just want you to know you are
我只想告訴妳就是

[Hook]
The reason I love the reason I trust
我愛妳的原因,信任的源由
God sent me an angel
上帝派了位天使給我
You are the best in the world
妳是全世界最棒的
A wonderful girl
最美妙的女孩
Knowing you by my side
有妳在我身旁
And a man ain't supposed to cry
我知道男人不應該掉眼淚
But girl you are
但女孩妳是
The only woman I make love to
我生命中唯一的女人
The reason I come home at night
我晚上回到家的唯一理由
(Girl you are)
(女孩妳是)
You're all that I need in my life
妳是我一生之中所追求的
And it almost feel
心中滿滿的感受
It's not fair
這一點都不公平
Loving you I don't care
但深深愛妳的我一點也不介意
You are (you are)
妳是(妳是)
You are
妳是

[Hook]
You are the reason I love the reason I trust
The reason I love the reason I trust
我愛妳的原因,信任的源由
God sent me an angel
上帝派了位天使給我
You are the best in the world
妳是全世界最棒的
A wonderful girl (you're a wonderful girl)
最美妙的女孩(妳是最美妙的女孩)
Waoh Oh
噢嗚噢~
You are
妳是
(Baby you are) you're all that I am
(寶貝妳是)妳是我的所有
(You are) You're all that I need
(妳是)妳是我需要的一切
(You are) Baby heaven has sent you to me
(妳是)寶貝,是天堂將妳派給我
(Baby you are) the one for me
(寶貝妳是)只屬於我的
(You are) the air that I breathe
(妳是)我所呼吸的空氣
(You are) baby you are you are (oohh yeahh)
(妳是)寶貝,妳是妳是(噢~耶~)
You are, you are everyday to me baby
妳是,寶貝妳是我的每一日
You're everything oh baby
妳是所有一切,噢~寶貝
Baby you are…
寶貝妳是...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()