close


Acoustic Live Version


Jason Derulo - Ridin’ Solo
A咖傑森 - 單身萬歲

[MV]
Love let me blind (x4)
愛讓我盲目

[Intro]
Yeeeeeyeeeah, yeah, yeah, yeah
耶~,耶,耶,耶

[Hook]
I'm feeling like a star
我就像是恆星
You can't stop my shine
你無法阻擋我的光芒
I'm loving cloud nine
我愛到九霄雲外
My head's in the sky
手在空中揮舞
I'm solo, I'm riding solo,
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo, I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,自信獨自唱著,唱著

[Verse 1]
Yeah, I'm feeling good tonight
耶,今晚我感覺很好
Finally doing me and it feels so alright, oh
終於能做我自己,這感覺如此美好,噢
Time to do the things I like
是時候做我喜歡的事情
Going to the club everything's alright, oh
來到夜店一切都是如此完美,噢

No one to answer to
沒人會與你爭論
No one thats gonna argue, no
沒人會與你爭辯,沒人
And since I got the hold off me
自從我掙脫了束縛
I'm living life now that I'm free, yeah
現在的我享受生活自由自在,耶

Told me to get my shit together
和我說要把壞習慣改掉
Now I got my shit together, yeah
現在我就改掉壞習慣
Now I made it through the weather
現在我安然度過人生
Better days are gonna get better
好日子只會越來越好

I'm so sorry that it didn't work out
我很抱歉,那對我來說並沒用
I'm moving on
因為我已向前
I'm so sorry but it's over now
我很抱歉,但現在一切已結束
The pain is gone
痛苦已經消失
[Hook]
I'm putting on my shades to cover up my eyes
我帶上太陽眼鏡且充滿自信
I'm jumpin’ in my ride, I'm head’s out tonight
我跳上車,今晚啟程
I'm solo, I'm riding solo
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo, I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,自信獨自唱著,唱著

I'm feeling like a star
我就像是恆星
You can't stop my shine
你無法阻擋我的光芒
I'm loving cloud nine
我愛到九霄雲外
My head's in the sky
手在空中揮舞
I'm solo, I'm riding solo
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo, I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,我自信獨自唱著,唱著

[Verse 2]
Now I'm feeling how I should
現在我隨心所欲過生活
Never knew single could feel this good, oh
從不知道單身的感覺原來這麼好,噢~
Stop playing misunderstood
別再玩心機遊戲
Back in the game, who knew I would, oh
滾回去妳的遊戲,又有誰會知道我下一步要做什麼,噢~

So flex how I spread my wings
如此自在的伸展自我
Loving myself makes me wanna sing
自愛到讓我哼起歌來
Oh, oh yeah
噢~噢耶
Yeah (x4)


Told me to get my shit together
和我說要把壞習慣改掉
Now I got my shit together, yeah
現在我就改掉壞習慣
Now I made it through the weather
現在我安然度過人生
Better days are gonna get better
好日子只會越來越好

I'm so sorry (sorry) that it didn't work out
我很抱歉(抱歉),那對我來說並沒用
I'm moving on
因為我已向前
I'm so sorry (sorry) but it's over now
我很抱歉(抱歉),但現在一切已結束
The pain is gone
痛苦已經消失

[Hook]
I'm putting on my shades to cover up my eyes (my eyes)
我帶上太陽眼鏡且充滿自信(充滿自信)
I'm jumpin’ in my ride, I'm head’s out tonight
我跳上車,今晚啟程
I'm solo (solo), I'm riding solo (solo)
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo (solo), I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,我自信獨自唱著,唱著

I'm feeling like a star
我就像是恆星
You can't stop my shine
你無法阻擋我的光芒
I'm loving cloud nine
我愛到九霄雲外
My head's in the sky
我的手在空中揮舞
I'm solo, I'm riding solo,
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo, I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,我自信獨自唱著,唱著

[Bridge]
Ridin’ solo, solo, I’m ridin’ solo, yeah
自信獨自唱著,唱著,我自信獨自唱著,耶~
Solo (x4)
唱著

It’s like S-O-L-O
一切就像獨-自-唱-著
S-O-L-O (x2)
獨-自-唱-著
I’m living my life, ain’t got stress no more
我活在屬於我的人生,自由自在無拘無束

[Hook]
I'm putting on my shades to cover up my eyes, ohh
我帶上太陽眼鏡且充滿自信,噢~
I'm jumpin’ in my ride, I'm head’s out tonight
我跳上車,今晚啟程
I'm solo, I'm riding solo
我獨自唱著,自信獨自唱著
I'm riding solo, I'm ridin solo, solo
我自信獨自唱著,我自信獨自唱著,唱著

[Outro]
I’m ridin’ solo, I’m ridin’ solo, solo
我自信獨自唱著,我自信獨自唱著,唱著
I'm ridiin’ solo, solo
我自信獨自唱著,唱著
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()