close


Craig Connelly & Christina Novelli - Black Hole
Craig Connelly & Christina Novelli - 無底黑洞

You pull me in
你將我拉進..
Here we go again
我們又再一次重來
And my heart beats faster now
現在我的心跳的飛快
And I don’t know
我不懂
Why I’m powerless
為何我會如此軟弱
And there’s no way out
無法掙脫

Don’t let go
別放手
Is all you say
是你所說的
Where you go I will follow
不管你到哪我都會跟隨著
I need to break away
我需要撒手擺脫
Now I know
但現在我終於懂了
That all we are
現在的我們
Is never enough
永遠都不會感到滿足

Cos’ every little thing you do
因為每一件你所做的小事
It drags me deeper into you
都成為毒品讓我更深深的愛上你
You lead me down all the darkest roads
你帶領我走上更黑暗的道路
Diving in to the black hole
俯衝跳進黑洞
Said that we could have it all
你曾說過我們能擁有彼此一切
Kept pushing cos’ you wanted me to fall
不斷推進,只因為你要我沈淪
Now its time that you let go
現在輪你該放手
Diving in to the black hole
俯衝跳進黑洞
(Diving in to the black hole)
(俯衝跳進黑洞)

Its never enough
慾望永無止盡
Cos’ every little thing you do
因為每一件你所做的小事
It drags me deeper into you
都成為毒品讓我更深深的愛上你
You lead me down all the darkest roads
你帶領我走上更黑暗的道路
Diving in to the black hole
俯衝跳進黑洞

Said that we could have it all
你曾說過我們能擁有彼此一切
Kept pushing cos’ you wanted me to fall
不斷推進,只因為你要我沈淪
But now its time that you let go
但現在輪你該放手
Diving in to the black hole
俯衝跳進黑洞

Its never enough
慾望永無止盡
Said that we could have it all
你曾說過我們能擁有彼此一切
Kept pushing cos’ you wanted me to fall
不斷推進,只因為你要我沈淪
But now its time that you let go
但現在輪你該放手
Diving in to the black hole
俯衝跳進黑洞
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()