close


Live


Diddy - Dirty Money Feat. Skylar Grey - Coming Home
吹牛老爹之黑色豪門&Skylar Grey - 回到歸處

[Hook - Skylar Grey]
I'm coming home
我正在回家的路途上
I'm coming home
我就要回到家鄉了
Tell the World I'm coming home
放聲告訴全世界我回來了
Let the rain wash away all the pain of yesterday
讓雨水洗刷我,將所有的苦痛都留給昨天
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes
我知道我的王國正等待著我的歸來,而我的鄉親們也早已寬恕我曾犯下的過錯
I'm coming home
我就要回到家了
I'm coming home
回到我那熟悉的地方
Tell the World that I'm coming
放聲告訴全世界我回來了

[Intro - Diddy]
I'm back where I belong, yeah I never felt so strong (yeah)
我回到了我的歸屬,耶~我從未感覺如此的強壯(沒錯)
(I'm back baby)
(寶貝,我回來了)
I feel like there's nothing that I can't try
感覺就像我勇於嘗試所有一切事物
And if you with me put your hands high
然而如果你願意與我一起將雙手舉起
(put your hands high)
(將你的雙手高舉)
If you ever lost a light before, this one's for you
如果你的人生曾經變為黑白,這首歌要獻給你
(if you with me put your hands high)
(如果你願意與我一起將雙手舉起)
And you, the dreams are for you
還有你們,這夢想是屬於你們的

[Verse 1 - Diddy]
I hear "The Tears of a Clown”
我聽過“小丑的眼淚”這首歌
I hate that song
真的很討厭這首歌
I always feel like they talking to me when it comes on (come on)
每次聽到總讓我覺得歌詞裡面是在說我(聽到時)
Another day another Dawn
又一天,又一個黎明
Another Keisha, nice to meet ya, get the math I'm gone
又一個寶貝,很高興認識妳唷,拿到手機號碼後就突然消失
What am I 'posed to do when the club lights come on
當夜店散場燈光亮起時,我又該如何是好
It's easy to be Puff, but it's harder to be Sean
戴上面具過日子很容易,但真正做自己卻很難
(Puff為吹牛老爹之綽號,Sean為名字)
What if the twins ask why I ain't marry their mom (why, damn!)
要是如果雙胞胎問起了為什麼我當初沒有取他們的媽媽(該死的,為什麼勒!)
How do I respond?
我該怎麼回應他們?
What if my son stares with a face like my own
要是如果我的兒子用著和我一樣的神情凝視著我
And says he wants to be like me when he's grown
告訴我他長大想成為像我一樣的男人
Shit, but I ain't finished growing
靠,但我是個不夠成熟的男人阿
Another night, the inevitable prolongs (let’s go)
又一個夜晚,無可避免的戴上面具過生活(活出自己)
Another day, another dawn (come on)
又一天,又一個黎明升起(擁抱明日)
Just tell Keisha and Teresa I'll be better in the morn’
就和凱莎和特里薩他們說隔天早上我就會好多了
Another lie that I carry on (yeah)
又一個謊言搭在我的肩上(是的)
I need to get back to the place I belong
我需要回到那屬於我的王國
(Come on)
走吧

[Hook - Dirty Money] (Diddy)
I'm coming home
我正在回家的路途上
I'm coming home (I’m coming home)
我就要回到家鄉了(我就要回到家鄉了)
Tell the World I'm coming home (yeah)
放聲告訴全世界我回來了(沒錯)
Let the rain wash away all the pain of yesterday (all of my pain)
讓雨水洗刷我,將所有的苦痛都留給昨天(我所有的苦痛)
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes (thank you)
我知道我的王國正等待著我的歸來,而我的鄉親們也早已寬恕我曾犯下的過錯(謝謝你們)
I'm coming home (I’m coming home)
我就要回到家了(我就要回到家了)
I'm coming home (I’m coming home)
回到我那熟悉的地方(回到我那熟悉的地方)
Tell the World that I'm coming… home
放聲告訴全世界我回到了...家鄉
(Hey yo, check this out)
(嘿~又,注意聽)

[Verse 2 - Diddy]
"A house is Not a Home", I hate this song
“房子不等於家”,我很討厭這首歌
Is a house really a home when your loved ones are gone (no)
當你深愛的家人不在屋子裡了,房子就不能等於家了?(不是的)
And niggas got the nerve to blame you for it (come on)
然而兄弟們不斷激動的責怪著你(我懂)
And you know you would have took the bullet if you saw it (that’s right)
你明明知道當你看到事情發生時,你要幫他擋子彈的(沒錯!)
But you felt it and still feel it
但你仍感受到那痛苦持續到這一刻這一秒
And money can't make up for it or conceal it (conceal it)
就算金錢也無法彌補或掩蓋住這一切(掩蓋一切)
But you deal with it and you keep ballin’
但你冷靜的面對一切,而抬起頭來向前看
Pour out some, play ball and we keep ballin’
乾下幾杯烈酒,讓我們振作起來往前邁進
Baby we've been living in sin 'cause we've been really in love
寶貝我們活在這錯誤的生活,因為我們是真的付出真心去愛對方
But we've been living as friends (that’s right) (yeah)
但我們卻只能當好朋友(就只能如此)(是阿)
So you've been a guest in your own home
所以妳成為了屬於妳的家的過客
It's time to make your house your home
現在就讓屬於妳的房子成為妳的家
Pick up your phone, come on
拿起妳的手機,打電話給我!

[Hook]
I'm coming home
我正在回家的路途上
I'm coming home (I’m coming home)
我就要回到家鄉了(我就要回到家鄉了)
Tell the World I'm coming home (tell the World I'm coming… home)
放聲告訴全世界我回來了(放生告訴全世界我回來了)
Let the rain wash away all the pain of yesterday (yesterday)
讓雨水洗刷我,將所有的苦痛都留給昨天(昨天)
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes (thank you)
我知道我的王國正等待著我的歸來,而我的鄉親們也早已寬恕我曾犯下的過錯(謝謝你們)
I'm coming home (I’m coming home)
我就要回到家了(我就要回到家了)
I'm coming home (I’m coming home)
回到我那熟悉的地方(回到我那熟悉的地方)
Tell the World that I'm coming… home
放聲告訴全世界我回到了...家鄉
(I’m almost home, check this out)
(我幾乎就要到家鄉了,注意聽)

[Diddy]
"Ain't No Stopping Us Now", I love that song (I love that song)
“氣勢如虹的我們”,我愛這首歌(我愛這首歌)
Whenever it comes on it makes me feel strong (feel strong)
不論何時當我聽到這首歌都能讓我振作起來(振作起來)
I thought I told y'all that we won't stop (we won’t stop)
我想我告訴過大家我們的腳步不會停下(我們的腳步不會停下)
Til we back cruising through Harlem
直到我們自信的回到哈林區
These old blocks (yeah) (these old blocks)
那些老舊的街區(耶)(那些老舊的街區)
It's what made me (oh), saved me (oh), drove me crazy (yeah)
它們造就了我(噢),救贖我(噢),讓我發狂(耶)
Drove me (come on) away than embraced me (oh yeah)
讓我離開後(讓我回到家鄉)還給我一個大大的擁抱(噢~耶)
Forgave me for all of my shortcomings
包容我所有的缺點
Welcome to my homecoming
歡迎著我歸來
Yeah, it's been a long time coming (a long time coming)
是阿,花了這麼長時間才終於回到家鄉(花了這麼長時間才終於回到家鄉)
Lot of fights, lot of scars (lot of scars), lot of bottles
如此多的奮鬥,如此多的疤痕,如此多的勇氣
Lot of cars (lot of cars), lot of ups, lot of downs (lot of downs)
如此多的桃花,如此多的好運,如此多的悲劇
Made it back, lost my dog (I miss you BIG)
讓我們緬懷過去,我失去的好兄弟(我想念你,大個小子)
And here I stand (come on), a better man! (don’t stop)
現在我站在這裡(站在這裡),一個更好的男人(永不停歇)
Thank you Lord (Thank you Lord)
謝謝上帝(謝謝上帝)
Thank you all
謝謝你們大家

[Hook]
I'm coming home
我正在回家的路途上
I'm coming home (oh)
我就要回到家鄉了(噢)
Tell the World I'm coming home (I'm coming home)
放聲告訴全世界我回來了(我回來了)
Let the rain wash away (feel so good) all the pain of yesterday (feel so free)
讓雨水洗刷我(感覺真棒),將所有的苦痛都留給昨天(感覺真自在)
I know my kingdom (I know a place like home, baby) awaits and they've forgiven (I know a place like home) my mistakes
我知道我的王國(寶貝,我知道有個地方就像家一樣)正等待著我的歸來,而我的鄉親們也早已寬恕我曾犯下的(我知道有個地方就像家一樣)過錯
I'm coming home (I’m coming home)
我就要回到家了(我就要到家了)
I'm coming home
回到我那熟悉的地方
Tell the World (tell the world) that I'm coming… home (home)
放聲告訴全世界(讓全世界知道)我回到了...家鄉(家)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()