Live


Usher – Scream
亞瑟小子 – 驚嘆

[Intro]
Usher, baby
亞瑟,寶貝
Yeah, yeah, we did it again
耶,耶,讓我們再來一次
And this time I'm a make you scream
這一次我會讓妳驚嘆

Usher! Yeah, man...
亞瑟小子!是的,我就是….

[Verse 1]
I see you over there, so hypnotic
我見到妳就在那邊,多麼的迷人
Thinking 'bout what I'd do to that body
不禁幻想著我想對妳做些什麼
I'd get you like ooh baby baby
我會讓妳叫出“嗚~寶貝寶貝
Ooh baby baby, ah-ooh baby baby ooh baby baby
嗚~寶貝寶貝,啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Got no drink in my hand
沒有喝半點酒
But I'm wasted
但我卻如此昏迷
Getting drunk on the thought of you naked
妳的膧體讓我如此如癡如醉
I'd get you like ooh baby baby
我會讓妳叫出“嗚~寶貝寶貝
Ooh baby baby, ah-ooh baby baby ooh baby baby
嗚~寶貝寶貝,啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝

And I try to fight it, to fight it
我試著去抗拒,去抗拒
But you're so magnetic, magnetic
但妳不斷散發著迷人魅力,魅力
Got one life, just live it, just live it
人生只有一次,就活在當下,活在當下
Now relax, singing on your back
現在全身放鬆,在妳身後唱著

[Hook]
If you wanna scream, yeah
如果妳想大聲叫出來,耶
Let me know and I'll take you there
讓我知道妳的心意,我會帶領妳到達高潮
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna turn right
如果妳想要變換角色
Hope you're ready to go all night
但願妳準備好大戰一整晚
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna scream
如果妳想放聲吶喊

Yeah, come on
想要,就來吧

[Verse 2]
Kill the lights, shut 'em off
大放異彩,讓他們目瞪口呆
You're electric
妳就是焦點
Devil eyes telling me "Come and get it"
閃耀著惡魔的眼神告訴我“來得到我吧”
I'll have you like
擁有妳的我會開心到
Ooh baby baby ooh baby baby
嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Girl tonight you're the prey
女孩今晚妳是獵物
I'm the hunter
我當然就是那獵人
Take you here, take you there
把你獵捕到這,把你獵捕到那
Take you under
將妳撲倒
Imagine me whispering in your ear
想像著我在妳耳邊挑逗著
That I wanna take off all your clothes and put something on ya
說著我想要扒光妳的衣服接著撲到妳身上,耶

And I try to fight it, to fight it
我試著去抗拒,去抗拒
But you're so magnetic, magnetic
但妳不斷散發著迷人魅力,魅力
Got one life, just live it, just live it (just live it, just live it)
人生只有一次,就活在當下,活在當下(活在當下,活在當下)
Now relax, singing on your back
現在全身放鬆,在妳身後唱著

[Hook]
If you wanna scream, yeah (oh)
如果妳想大聲叫出來,耶(噢~)
Let me know and I'll take you there
讓我知道妳的心意,我會帶領妳到達高潮
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby (oh baby baby)
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna turn right
如果妳想要變換角色
Hope you're ready to go all night (night)
但願妳準備好大戰一整晚(整晚)
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
(Yeah)Ah-ooh baby baby ooh baby
(耶)啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna scream… (I’ll make you scream louder)
如果妳想放聲吶喊… (我會讓妳大聲吶喊)

Out louder, scream (Usher) louder (if you wanna scream)
大聲點,大聲(亞瑟小子)吶喊出來(如果妳想放聲吶喊)
Louder (x4)
再大聲點
Hey, tonight I scream, I'm on need (if you wanna scream)
嘿,今晚我吶喊著,我需要妳(如果妳想放聲吶喊)
Ooh (if you wanna scream)
噢~ (如果妳想放聲吶喊)

[Hook]
If you wanna scream, yeah
如果妳想大聲叫出來,耶
Let me know and I'll take you there
讓我知道妳的心意,我會帶領妳到達高潮
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna turn right
如果妳想要變換角色
Hope you're ready to go all night
但願妳準備好大戰一整晚
Get you going like
讓妳叫出
Ah-ooh baby baby ooh baby baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝寶貝
Ah-ooh baby baby ooh baby
啊嗚~寶貝寶貝,嗚~寶貝
If you wanna scream…
如果妳想放聲吶喊…
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()