close


Blake Jarrell Remix


Armin van Buuren Feat. Adam Young – Youtopia
阿曼凡布倫&Adam Young – 烏托邦

I can feel you, in the raising tide
在漲潮時,我能感應的到妳
Can you feel me, by the fire side?
在火炬的另一頭,妳能感應到我嗎?

For the moonlight
Through the cherry trees
月光穿越櫻桃樹叢
Open the roof and take in the view
打開天窗,讓月光灑下
‘Cause you're my sweetest dream
因為妳就是我最甜美的夢想
Come true
成真
(Come true) (x2)
(成真)
You're my sweetest dream come true
妳就是我最甜美的夢想成真
(Come true) (x2)
(成真)
(You’re my sweetest dream come true)
(妳就是我最甜美的夢想成真)

Color the dusk, deep navy blue
妝點黃昏,渲染成深藍色
And try to be brave
試著大膽點想像著
'Cause I'll be right beside you
因為我會陪在妳身旁
There's a world so high
這世界是多麼的磅礡
Hold out your hands
伸出妳的雙手
And you can go anywhere
妳就可以到任何妳想到的地方
So reach for the stars
所以一同飛上天空與星星為伍吧
'Cause I'll be waiting up there
因為我會在那等著妳
And you can finally fly
然而妳終於可以飛翔
'Cause you'll be lighter than air
因為妳會身輕如燕
(Light than air…)
(身輕如燕…)

Color the dusk, deep navy blue
妝點黃昏,渲染成深藍色
And try to be brave
試著大膽點想像著
'Cause I'll be right beside you
因為我會陪在妳身旁
There's a world so high
這世界是多麼的磅礡
Hold out your hands
伸出妳的雙手
And you can go anywhere
妳就可以到任何妳想到的地方
So reach for the stars
所以一同飛上天空與星星為伍吧
'Cause I'll be waiting up there
因為我會在那等著妳
And you can finally fly
然而妳終於可以飛翔
'Cause you'll be lighter than air (x3)
因為妳會身輕如燕

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()