close



Live


Hedley - Kiss You Inside Out
赫德利 – 吻到心坎裡

[Verse 1]
I don't know if you're ready to go
如果妳已準備好,我不知道
Where I'm willing to take you girl
我將會把妳帶往哪去,女孩
I will feel every inch of your skin
我將感受妳身上每一吋肌膚
And you know I can rock your world
而且妳知道我能撼動妳的世界
Imma be the calm in the storm you're looking for
也許我會是妳在暴風雨之中找尋到的寧靜
I'll be the shipwreck that takes you down
我將會讓妳如船難般的沈溺
I don't mind if you lie in my bed
如果妳想在我床上逗留著,我不介意
We can stay here forever now
就讓我們永遠躺在床上吧

Ouuu oohhh
屋~屋~
Turn off the lights
把燈關上
Take off your clothes
褪去妳的衣服
Turn on the stereo
將音樂播放
Ouuu oohhh
屋~屋~
Give up the fight
別再爭吵
I'm in control
我已經克制自己
Why don't you let it go
為什麼妳就不能放下

[Hook]
Yeah, I wanna know you inside out
是阿,我想知道關於妳的一切
I'll spend my life trying to figure out
我會用盡我的一生來了解妳
Just close your eyes and shut your mouth
只要將妳的眼睛與嘴閉上
And let me kiss you inside out
讓我吻妳吻到心坎裡

[Verse 2]
I don't care if you steal all my air
如果妳偷走了我的空氣
We can breath in together as one
我們可以合為一體一同呼吸
It's all right if you're here every night
如果妳能每晚待在這裡,這樣最棒了
Waking up with you in the sun
在早晨的陽光之中與妳醒來
We start with an hour and we find we waste the day
我們賴床了一小時也驚覺我們就這麼浪費了一天
Kicking back with the love we found
就讓我們繼續做我們愛做的事吧
I don't mind if you lie in my bed
如果妳想在我床上逗留著,我不介意
We can stay here forever now
就讓我們永遠躺在床上吧

Ouuu oohhh
屋~屋~
Turn off the lights
把燈關上
Take off your clothes
褪去妳的衣服
Turn on the stereo
將音樂播放
Ouuu oohhh
屋~屋~
Give up the fight
別再爭吵
I'm in control
我已經克制自己
Why don't you let it go
為什麼妳就不能放下

[Hook]
Yeah, I wanna know you inside out
是阿,我想知道關於妳的一切
I'll spend my life trying to figure out
我會用盡我的一生來了解妳
Just close your eyes and shut your mouth
只要將妳的眼睛與嘴閉上
And let me kiss you inside out
讓我吻妳吻到心坎裡

[Bridge] (x4)
Let me love you (x2)
讓我疼愛妳
Let me love you babe
寶貝,就讓我愛妳

[Verse 3]
I don't mind if you lie in my bed
如果妳想在我床上逗留著,我不介意
We can stay here forever now
就讓我們永遠躺在床上吧

Ouuu oohhh
屋~屋~
Turn off the lights
把燈關上
Take off your clothes
褪去妳的衣服
Turn on the stereo
將音樂播放
Ouuu oohhh
屋~屋~
Give up the fight
別再爭吵
I'm in control
我已經克制自己
Why don't you let it go (just let it go)
為什麼妳就不能放下(就把它放下)

[Hook]
Yeah, I wanna know you inside out (I wanna know you baby)
是阿,我想知道關於妳的一切(寶貝,我想了解妳的一切)
I'll spend my life trying to figure out (try to figure out)
我會用盡我的一生來了解妳(試著了解)
Just close your eyes and shut your mouth (figure out (x2))
只要將妳的眼睛與嘴閉上(了解妳)
And let me kiss you inside out
讓我吻妳吻到心坎裡
I wanna know you inside out
我想知道關於妳的一切
I'll spend my life trying to figure out
我會用盡我的一生來了解妳
Just close your eyes and shut your mouth
只要將妳的眼睛與嘴閉上
And let me kiss you inside out
讓我吻妳吻到心坎裡

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()