JLS Feat. Dev – She Makes Me Wanna
JLS&Dev – 她讓我想⋯⋯

[Hook - JLS]
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Ok
Ok
It's Dev and JLS [Dev]
這是Dev與JLS
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
JLS
JLS
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Yeah
耶~
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

[Verse 1]
I can't explain what's gotten into me
我無法解釋是什麼樣的感覺在我心裡萌生
My sanity is in the passenger seat
我的心靈變為遊客
I let her drive me she is my guide
我讓她帶領著我,她是我的嚮導
We're flying reckless tonight
我們今晚要飛往狂野的夜晚

Direct me to the floor
將我帶往舞台
And turn it up some more
多放開自己一些
I'mma get it on on on on on on
我將會完全解放自己,解放,解放,解放,解放,解放

Direct me to the floor
將我帶往舞台
And turn it up some more
多放開自己一些
I'mma get it on on on on on on
我將會完全解放自己,解放,解放,解放,解放,解放

[Hook]
She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想要
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

London to Jamaica
倫敦到牙買加
LA to Africa
洛杉磯到非洲

She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

[Verse 2]
I think her eyes are hypnotizing me
我覺得她的眼睛在催眠著我
Something about her turns me into a wildbeast
她催眠著我讓我變為野獸
I mesmerized, down for the ride
我被妳催眠後,變成狂野的野獸
Flying reckless tonight
今晚將變成狂野的夜晚

Direct me to the floor
將我帶往舞台
And turn it up some more
多放開自己一些
I'mma get it on on on on on on
我將會完全解放自己,解放,解放,解放,解放,解放

Direct me to the floor
將我帶往舞台
And turn it up some more
多放開自己一些
I'mma get it on on on on on on
我將會完全解放自己,解放,解放,解放,解放,解放

[Hook]
She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

London to Jamaica
倫敦到牙買加
LA to Africa
洛杉磯到非洲

She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

[Verse 3 - Dev]
Well that's kind of funny
好吧,這是有點有趣
I..I was just thinking
我…我只是在想
How you make me oh-oh-oh
你要怎麼讓我,噢~噢~噢~
We're flying over buildings
我們一起飛越許多高樓大廈
Sitting under palm trees
一起坐在棕欄樹下
Drinking bubble gum drinks
喝著氣泡飲料
We're counting all our monies
花光我們所有的錢
Dancing in ice rinks
在溜冰場上跳舞
Buying icies
買了滿滿的鑽石

(Its nothing)
(那又沒什麼)
We're loving
我們相愛著對方
We're worthy of this
我們都值得配得上對方
Look where I come from
看我是從哪來的
Now this world our kingdom.
現在這世界是我們的王國

[Hook]
She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想要
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

She makes me wanna
她讓我想要
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢

(Hey, hey aright)
(嘿,嘿,沒錯)
London to Jamaica
倫敦到牙買加
LA to Africa
洛杉磯到非洲

(Hey, hey aright)
(嘿,嘿,沒錯)
She makes me wanna
她讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Makes me wanna
讓我想
Oh oh oh oh oh oh
噢噢噢噢噢噢
Oh oh
噢噢

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()