Tiësto Feat. Christian Burns – In The Dark
提雅斯多 & Christian Burns – 黑暗之中

[Verse 1]
When it seems
當一切似乎
Like the world around you's breaking
像是妳的世界崩離支解時
And it feels
然而那感覺
Like there's no one else around you
像是身旁完全沒人陪伴著妳
And it's quiet
如此的安靜
There's a silence in the darkness
黑暗中充滿著一絲絲的寧靜
And it sounds
聽起來
Like the carnival is over
像是曲終人散時

As you walk
當妳走進
In the crowded empty spaces
擁擠卻又充滿空洞的空間時
And you stare
妳凝視著
At the emptiness around you
圍繞在妳身旁的空虛
You wanna go
妳想要去
To the city and the bright lights
去充滿五光十色的大都市
Get away
遠離
From the sinners that surround you
那些圍繞在妳身旁的小混混們

[Hook]
Cause I will be there
因為我將會在那
And you will be there
而妳也會到那
We'll find each other in the dark
我們將會在黑暗之中找到彼此
And you will see
然而妳將發現我
And I'll see you too
我也會找尋到妳
Cause we'll be together in the dark
因為我們將一起在黑暗之中

Cause if it's coming for you
因為如果它朝妳而去
Then it's coming for me
那它也會朝著我而來
Cause I will be there
因為我將會在那
Cause we need each other in the dark
因為我們在黑暗之中需要彼此
And if it terrifies you
如果它使你感到害怕
Then it terrifies me
那它也會讓我感到恐懼
Cause I will be there
因為我將會在那
So we've got each other in the dark
所以我們會在黑暗之中相互依偎

[Verse 2]
As I look into the sky
當我看著天空
There's sparks bright as ice
有著像冰雪一樣燦爛的火花
You want me to take you over there
妳想要我帶著妳離開那裡
I want you to stay with me
我卻想妳留下來陪我
Cuz you're not the only one
因為妳不是唯一一個人
The only one
唯一一個人

No, no
不,不
Don't worry
別擔心
You're not the only one
妳不是唯一一個人

[Hook - MV]
Cause if it's coming for you
因為如果它朝妳而去
Then it's coming for me
那它也會朝著我來
But I will be there
但我將會在那
Cuz we need each other in the dark
因為我們在黑暗之中需要彼此
And if it's panicking you
然而如果它使妳感到恐慌
Then it's panicking me
那它也會讓我感到驚慌
But I will be there
但我將會在那
So we've got each other in the dark…
所以我們會在黑暗之中相互依偎…

[Hook - Live]
Cause if it's coming for you
因為如果它朝妳而去
Then it's coming for me
那它也會朝著我來
But I will be there
但我將會在那
Cuz we need each other in the dark
因為我們在黑暗之中需要彼此
And if it's terrifies you
然而如果它使妳感到害怕
Then it's terrifies me
那它也會讓我感到恐懼
But I will be there
但我將會在那
So we've got each other in the dark
所以我們會在黑暗之中相互依偎

In the dark (x2)
在黑暗之中
We'll hold each other in the dark
我們將在黑暗之中支持著彼此

In the dark (x2)
在黑暗之中
We’ll be together in the dark
我們將一起在黑暗之中
Now we've got each other in the dark
現在我們在黑暗之中需要彼此
Cause we've got each other in the dark
因為我們會在黑暗之中需要彼此

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()