Hedley – Perfect
赫德利 – 完美,不完美

[Verse 1]
Falling a thousand feet per second
每秒以一千英呎的速度墜落
You still take me by surprise
妳仍帶給我驚喜的接住我
I just know we can't be over
我只知道我們不可能就這樣結束
I can see it in your eyes
我在妳的眼裡看的到
Making every kind of silence
經歷了大大小小的冷戰
Takes a lot to realize
才好不容易了解
It's worse to finish than to start all over
經歷了這麼糟糕的結束,讓我們重新開始
And never let it lie
別再有任何謊言
And as long as I can feel you holding on
只要我能感受到妳仍等待著
I won't fall
我絕不放棄
Even if you said I was wrong
即使妳告訴我都是我的錯

[Hook]
I'm not perfect
我並不完美
But I keep trying
但我仍一直努力
Cause that's what I said
就像我所說的
I would do from the start
我會從頭開始做起

I'm not alive if I'm lonely
讓我一個人孤獨的活著就如同死了一樣
So please don't leave
所以請你不要離開我
Was it something I said
是不是因為我說錯了什麼
Or just my personality
還是因為我的個性

[Verse 2]
Making every kind of silence
經歷了大大小小的冷戰
Takes a lot to realize
才好不容易了解
It's worse to finish than to start all over
經歷了這麼糟糕的結束,讓我們重新開始
And never let it lie
別再有任何謊言
And as long as I can feel you holding on
只要我能感受到妳仍等待著
I won't fall
我絕不放棄
Even if you said I was wrong
即使妳告訴我都是我的錯

[Hook]
I know that I'm not perfect
我知道我並不完美
But I keep trying
但我仍一直努力
Cause that's what I said
就像我所說的
I would do from the start
我會從頭開始做起

I'm not alive if I'm lonely
讓我一個人孤獨的活著就如同死了一樣
So please don't leave
所以請你不要離開我
Was it something I said
是不是因為我說錯了什麼
Or just my personality
還是因為我的個性

[Bridge]
When you're caught in a lie
當妳的謊言被搓破時
And you've got nothing to hide
妳已沒什麼可以隱瞞
When you've got nowhere to run
當妳無處可逃時
And you've got nothing inside
妳已一無所有
It tears right through me
這一切真的傷透了我的心
You thought that you knew me
妳以為妳真的了解我
You thought that you knew
妳以為妳真的了解

[Hook]
I'm not perfect
我並不完美
But I keep trying
但我仍一直努力
Cause that's what I said
就像我所說的
I would do from the start
我會從頭開始做起

I'm not alive if I'm lonely
讓我一個人孤獨的活著就如同死了一樣
So please don't leave
所以請你不要離開我
Was it something I said
是不是因為我說錯了什麼
Or just my personality
還是因為我的個性

I'm not perfect
我並不完美
But I keep trying
但我仍一直努力
Cause that's what I said
就像我所說的
I would do from the start
我會從頭開始做起

I'm not alive if I'm lonely
讓我一個人孤獨的活著就如同死了一樣
So please don't leave
所以請你不要離開我
Was it something I said
是不是因為我說錯了什麼
Or just my, just my
還是只是我,只是我
Self, just myself
自己,只是我自己
Myself, just myself
我自己,只是我自己

I'm not perfect
我並不完美
But I keep trying
但我仍一直努力

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()