Bruno Mars – Just The Way You Are
布魯諾‧馬爾斯 – 只因為是妳

[Verse 1]
Oh, her eyes, her eyes
噢~她的雙眼,她的雙眼
Make the stars look like they're not shining
比星空中的星星還要閃耀
Her hair her hair
噢~她的長髮,她的長髮
Falls perfectly without her trying
如此自然完美的飄逸著

She's so beautiful
她是個正妹
And I tell her every day
我每天都這麼和她說

Yeah, I know, I know
是阿~我知道,我知道
When I compliment her
當我讚美她時
She won't believe me
她一點也不相信我
And it's so, it's so
然而這多麼,這多麼
Sad to think that she don't see what I see
讓我難過的是她與我所見不同
But every time she asks me "Do I look okay?"
但當她每次問我“我看起來可以嗎?“
I'll say
我會說

[Hook]
When I see your face
當我注視著妳時
There's not a thing that I would change
沒有一個地方是可以讓我挑剔的
Cause you're amazing
因為妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳
And when you smile
然而當妳微笑時
The whole world stops and stares for a while
彷彿全世界都停了下來凝視著妳
Cause girl you're amazing
因為女孩妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳

[Verse 2]
Yeah, her lips, her lips
耶~她的雙唇,她的雙唇
I could kiss them all day if she'd let me
如果她願意,我吻上整天都不是問題
Her laugh, her laugh
她的笑聲,她的笑聲
She hates but I think it's so sexy
她覺得不好聽,但我卻覺得好性感
She's so beautiful
她是如此美麗
And I tell her everyday
我每天都這麼和她說

Oh you know, you know you, know
噢~妳懂得,妳懂得,妳懂得
I never ask you to change
我從來不要求妳為我而改變
If perfect's what you're searching for
如果妳一直想變得完美
Then just stay the same
那麼妳現在就是
So, don't even bother asking
所以別再困惑的問我
If you look okay
我看起來好嗎?
You know I'll say
妳知道我一定會回答妳

[Hook]
When I see your face
當我注視著妳時
There's not a thing that I would change
沒有一個地方是可以讓我挑剔的
Cause you're amazing
因為妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳
And when you smile
然而當妳微笑時
The whole world stops and stares for a while
彷彿全世界都停了下來凝視著妳
Cause girl you're amazing
因為女孩妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳

[Bridge]
The way you are
因為是妳
The way you are
因為妳
Girl you're amazing
女孩,妳是全世界最棒的
Just the way you are
只因為是妳

[Outro]
When I see your face
當我注視著妳時
There's not a thing that I would change
沒有一個地方是可以讓我挑剔的
Cause you're amazing
因為妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳
And when you smile
然而當妳微笑時
The whole world stops and stares for a while
彷彿全世界都停了下來凝視著妳
Cause girl you're amazing
因為女孩妳是最棒的
Just the way you are
只因為是妳
Yea-eah.
耶…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()