close



DJ Project – Miracle Love
DJ Project – 真愛奇蹟

[Hook]
And when I see you are lost inside
然而當我看到你徬徨無助時
Now that I feel you
我感受到你內心所有的感受
I'm holding you tight
我緊緊的抱著你
Your love, my love, a real, a miracle love
你對我的愛,我對你的愛,真愛,是奇蹟般的愛情

[Verse]
Whenever my world is falling
每當我的世界崩毀時
You catch me in your arms
你總會將我抱的緊緊
Whenever a storm is coming
每當風暴來臨時
I'm shelter by your heart
你就是我的避風港
I'm like a fish out of water
我就像缺少了水的魚一樣
Just breathless without you
沒你我怎麼還活的下去
Whatever the future has told me
不管未來是好是壞
I'm crazy in love with you !
我也對你不離不棄!

[Hook x2]
And when I see you are lost inside
然而當我看到你徬徨無助時
Now that I feel you
我感受到你內心所有的感受
I'm holding you tight
我緊緊的抱著你
Your love, my love, a real, a miracle love
你對我的愛,我對你的愛,真愛,是奇蹟般的愛情

[Verse]
Whenever my world is falling
每當我的世界崩毀時
You catch me in your arms
你總會將我抱的緊緊
Whenever a storm is coming
每當風暴來臨時
I'm shelter by your heart
你就是我的避風港
I'm like a fish out of water
我就像缺少了水的魚一樣
Just breathless without you
沒你我怎麼還活的下去
Whatever the future has told me
不管未來是好是壞
I'm crazy in love with you !
我早已瘋狂愛上了你!

[Hook]
And when I see you are lost inside
然而當我看到你徬徨無助時
Now that I feel you
我感受到你內心所有的感受
I'm holding you tight
我緊緊的抱著你
Your love, my love, a real, a miracle love
你對我的愛,我對你的愛,真愛,是奇蹟般的愛情

Your love, my love, a real, a miracle love
你對我的愛,我對你的愛,真愛,真愛奇蹟

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()