Live


Leo Stannard Feat. Frances - Gravity
Leo Stannard&法蘭西絲 - 地心引力

[Verse 1 - Leo Stannard]
Life goes flashing by
人生閃爍即逝
Lifts me off my feet
讓我無所適從
Broken wings don't fly
破碎羽翼無法飛翔
I can't breathe
讓我窒息
You know that I need you
你知道我需要妳
You smile and it pulls me through
妳的微笑讓我撐過難關
Spinning out of time
穿透時間淬煉
Falling far too deep
深深烙印在我心中
You're my perfect sky, sets me free
妳是我最完美無瑕的天空,讓我自由翱翔
You know that I need you
妳知道我需要妳
You smile and it pulls me through
妳的微笑讓我撐過難關

[Hook - Leo Stannard & Frances]
Whenever I feel far from home
每當我感到離鄉背井
Facing the world on my own
獨自一人面對全世界
You are the calm in my storm
妳是在我風暴之中的一股清流
You are the light
妳是那道曙光
You are the light that's guiding me
妳是那道曙光帶領我前進
The only one I see
我唯一眼見
The only one I need
我唯一需要
You're my gravity
妳是我的地心引力

[Verse 2 - Frances]
Waves come crashing in
浪潮一波波襲來
I can't find my feet
讓我手足無措
There you walk behind holding me
你在身後陪伴扶持我走過浪潮
You know that I need you
你知道我需要你
You smile and it pulls me through
你的微笑讓我撐過難關

[Hook - Leo Stannard & Frances]
Whenever I feel far from home
每當我感到離鄉背井
Facing the world on my own
獨自一人面對全世界
You are the calm in my storm
妳是在我風暴之中的一股清流
You are the light
妳是那道曙光
You are the light that's guiding me
妳是那道曙光帶領我前進
The only one I see
我唯一眼見
The only one I need
我唯一需要
You're my gravity
妳是我的地心引力

[Bridge - Leo Stannard & Frances]
You're my gravity
妳是我的地心引力
You're my gravity
妳是我的地心引力
You're my gravity
妳是我的地心引力
Whenever I feel far from home
每當我感到離鄉背井
You are the calm in my storm
你是我風暴之中的一股清流

[Hook - Leo Stannard & Frances]
Whenever I feel far from home
每當我感到離鄉背井
Facing the world on my own
獨自一人面對全世界
You are the calm in my storm
妳是在我風暴之中的一股清流
You are the light
妳是那道曙光
You are the light that's guiding me
妳是那道曙光帶領我前進
The only one I see
我唯一眼見
The only one I need
我唯一需要
You're my gravity
妳是我的地心引力
You're my gravity
妳是我的地心引力
You're my gravity
妳是我的地心引力
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()