Live


Nathan Sykes - Over And Over Again
Nathan Sykes - 週而復始

[Verse 1]
From the way you smile
從妳笑的樣子
To the way you look
到妳亮麗的外表
You capture me
都深深吸引著我的目光
Unlike no other
從沒有人讓我有這樣感受
From the first hello
從妳對我說哈囉那一刻
Yeah, that's all it took
對,就是那一刻
And suddenly
在那瞬間
We had each other
我們已經收服彼此的心

And I won't leave you
我不會背離妳
Always be true
永遠對妳忠誠
One plus one, two for life
一加一,兩人生活
Over and over again
週而復始

[Hook]
So don't ever think I need more
所以別誤認為我想要更多
I've got the one to live for
我已有那位值得我活下去的人
No one else will do
唯一只有妳
And I'm telling you
我正對妳說
Just put your heart in my hands
就將妳的心交付於我手中
I promise it won't get broken
我向妳承諾絕不會破碎
We'll never forget this moment
我們永遠不會忘記這一刻
It will stay brand new
回憶會永久清晰
'Cause I'll love you
因為我會愛著妳
Over and over again
週而復始

Over and over again
週而復始

[Verse 2]
From the heat of night
從炎熱的夜晚
To the break of day
到黎明破曉時
I'll keep you safe
我會保全妳的安全
And hold you forever
將妳永懷在我懷中
And the sparks will fly
愛的火花飛散四周
They will never fade
永遠不會熄滅
'Cause every day gets better and better
因為我們的感情隨著時間將變得越來越好

And I won't leave you
我不會背離妳
Always be true
永遠對妳忠誠
One plus one, two for life
一加一,兩人生活
Over and over again
週而復始

[Hook]
So don't ever think I need more
所以別誤認為我想要更多
I've got the one to live for
我已有那位值得我活下去的人
No one else will do
唯一只有妳
And I'm telling you
我正對妳說
Just put your heart in my hands
就將妳的心交付於我手中
I promise it won't get broken
我向妳承諾絕不會破碎
We'll never forget this moment
我們永遠不會忘記這一刻
It will stay brand new
回憶會永久清晰
'Cause I'll love you
因為我會愛著妳
Over and over again
週而復始

Over and over again
週而復始

[Bridge]
Girl when I'm with you
女孩,每當和妳在一起
I lose track of time
我總會忘了時間
When I'm without you
但當妳不在我身邊時
You're stuck on my mind
腦海裡滿滿的都是妳

Be all you need
成為妳需要的一切
'Til the day that I die
直到我死去的那一天
I'll love you
我會愛著妳
Over and over again
週而復始

[Hook]
So don't ever think I need more
所以別誤認為我想要更多
I've got the one to live for
我已有那位值得我活下去的人
No one else will do
唯一只有妳
And I'm telling you
我正對妳說
Just put your heart in my hands
就將妳的心交付於我手中
I promise it won't get broken
我向妳承諾絕不會破碎
We'll never forget this moment
我們永遠不會忘記這一刻
It will stay brand new
回憶會永久清晰
'Cause I'll love you
因為我會愛著妳
Over and over again
週而復始
Yeah, over and over again
耶,週而復始
Over and over again
週而復始
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()