close


Live


Seafret - Atlantis
海霧樂團 - 夢想國度

[Verse 1]
The birds that left the trees
樹上鳥兒紛紛飛離
The light pours onto me
光線映照在我身上
I can feel you lying there all on your own
我能感受到妳一人獨自依偎在那
We got here the hard way
我們歷經千辛萬苦走到這一步
All the words that we exchange
彼此交心的所有言語
Is it any wonder things get broke?
都圍繞於分手這件事上,妳不覺得很奇妙嗎?

Cause in my heart and in my head
因為不論在我心裡,在我腦海裡
I’ll never take back the things I said
我都不會將我說過的話收回
So high above, I feel it coming down
感受到從幸福雲端,直直掉落下降
She said in my heart and in my head
她曾說過,在我心裡,在我腦海裡
Tell me why this has to end
告訴我為什麼這一切會走向結局
oh no, oh no
噢~不,噢~不

[Hook]
I can’t save us, my Atlantis, we fall
我無法拯救我們,我的亞特蘭提斯,崩解了
We built this town on shaky ground
我們的感情建立在搖搖欲墜的地基上
I can’t save us, my Atlantis, oh no
我無法救回我們,我的亞特蘭提斯,噢~不
We built it up to pull it down
我們親手建立卻一手摧毀

[Verse 2]
Now all the birds have fled
現在所有鳥兒都已飛走
The hurt just leaves me scared
留下傷痛讓我獨自擔心受怕
Losing everything I’ve ever known
失去所有我熟悉的一切
It’s all become too much
現實變得沈重不堪
Maybe I’m not built for love
也許我根本就不是為愛而生
If I knew that I could reach you, I would go
要是當時知道我會追到妳,我情願與妳擦肩而過

It’s in my heart and in my head
在我心裡,在我腦海裡
You can’t take back the things you said
妳不能收回那些妳曾說過的話
So high above, I feel it coming down
感受到從幸福雲端,直直掉落下降
She said in my heart and in my head
她曾說過,在我心裡,在我腦海裡
Tell me why this has to end
告訴我為什麼這一切會走向結局
oh no, oh no
噢~不,噢~不

[Hook]
I can’t save us, my Atlantis, we fall
我無法拯救我們,我的亞特蘭提斯,崩解了
We built this town on shaky ground
我們的感情建立在搖搖欲墜的地基上
I can’t save us, my Atlantis, oh no
我無法救回我們,我的亞特蘭提斯,噢~不
We built it up to pull it down
我們親手建立卻一手摧毀

[Bridge]
And we build it up, and we build it up
我們一同建立起我們的夢想國度,建立我們的夢想國度
And we build it up to pull it down
而我們親手建立卻一手摧毀
And we build it up, and we build it up
我們一同建立起我們的夢想國度,建立我們的夢想國度
And we build it up to pull it down
而我們親手建立卻一手摧毀

[Hook]
I can’t save us, my Atlantis, we fall
我無法拯救我們,我的亞特蘭提斯,崩解了
We built this town on shaky ground
我們的感情建立在搖搖欲墜的地基上
I can’t save us, my Atlantis, oh no
我無法救回我們,我的亞特蘭提斯,噢~不
We built it up to pull it down
我們親手建立卻一手摧毀
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()