Live


Mystery Jets - Bubblegum
神秘噴射機 - 甜蜜泡泡糖

I'm always on the outside looking in
我總是保持事不關己的態度
It's where I've always been
以這樣的態度過生活
But the edge is where all the sparks fly
When the wheel spins
但轉機發生時,與我只有一線之隔
I swear someone is leaving messages for me
我發誓現在正有人留下訊息給我
Under my feet
就在我腳下
In bubblegum on the sidewalks of my street
就在我甜蜜泡泡糖裡街頭的人行道上
On the sidewalks of my street
在我街頭的人行道上

Deep down I know I should leave the past behind
在我心裡深知我應該遠遠離開回憶
Maybe in time
也許時間能沖淡一切
If only I could learn to let go of the hand that first held mine
除非我能學到如何將第一雙牽起我的那雙手給忘掉

Took a walk down memory lane
沿著回憶的巷道走著
Just to see what still remained
只是為了看看還有什麼留下
Only to find out just about everything had changed
卻只發現一切都早已人事全非

We will splinter and we will divide
我們將會分離,我們將會分開
We will disappear to two different sides
妳我將會消失於兩個不同的方向
And I hope that the world in which you find
我希望妳尋覓到的那個世界能讓妳
Yourself is better than the one you leave behind
過得比以前還要更好

One day we'll return and we'll take a look around
當有一天我們回過頭細數一切
See the me and you of every town
看著妳與我的每一幕
The dreamers who are yet to learn
看著每個懷抱夢想的人仍沒學到
That everyone will try to shoot them down
人們會試著將他們的夢想一個個擊碎

Spilling their guts down the radio wire
敞開心房告訴他們妳的想法
Like preaching to the Christmas choir
說了等於白說
But they wouldn't piss on you
但妳不會因此被他們激怒
Even if you were on fire
即使妳當時過得很好

We will splinter and we will divide
我們將會分離,我們將會分開
We will disappear to two different sides
妳我將會消失於兩個不同的方向
But I hope that the world in which we find
但我希望我們各自尋覓到的世界能讓彼此
Ourselves returning to is better than the one we left behind
變得比以前還要更好
Better than the one we left behind
過的比以前還要更好
Is better than the one we left behind
是否會比以前過得還要更好?
Better than the one we left behind
過的比以前還要更好
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()