close


Years & Years - Real
這些年樂團 - 實話

[Verse 1]
I broke my bones playing games with you
和你玩的這場遊戲我打從心底認輸
The type of fun that makes me blue
因得到的樂趣只會讓我感到憂鬱

Oh I, I think I'm into you
噢~我,我想我是真的很喜歡你
How much do you want me too?
那你又是多麽的想要我呢?
What are you prepared to do?
你有沒有準備為我做些什麼?
I think I'm gonna make it worse
我想我只會讓關係變得更糟糕
I talk to you, but it don't work
我和你好好溝通,但完全沒用
I touch you, but it starts to hurt
我和你親密接觸,卻開始感受到痛楚
What have I been doing wrong?
我到底做錯了什麼?
Tell me what it is you want
告訴我你到底要的是什麼
Tell me what it is you want
告訴我你到底要的是什麼
Tell me what it is you
告訴我你到底要什麼

[Hook]
Oh, I think that if I had been enough for you
噢,我想要是你已經受夠我了
Would I be better?
我該如何變得更棒?
Would I be good?
我該如何變得更好?
And I'll do what you like if you'll stay the night
我會做你喜歡的事只要你願意留下過夜
You tell me you don't think you should
而你告訴我你覺得你不該這麼做
You do it, boy
就留下吧,寶貝男孩
Well, love, I will let you go
好吧,我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Oh, it's enough to be better
噢~這對我們來說會是最好的
If I could
只要我能做到的話

[Verse 2]
I itch all night
我渴望了整晚
I itch for you
渴望著你
You're just my type
你完全就是我的菜
What's a boy to do?
我這個男孩該怎麼做才好?

Oh I, I think I'm into you
噢~我,我想我是真的很喜歡你
How much do you want me too?
那你又是多麽的想要我呢?
What are you prepared to do?
你有沒有準備為我做些什麼?
I think I'm gonna make it worse
我想我只會讓關係變得更糟糕
I talk to you, but it don't work
我和你好好溝通,但完全沒有用
I touch you, but it starts to hurt
我和你親密接觸,但卻開始感受到痛楚
What have I been doing wrong?
我到底做錯了什麼?
Tell me what it is you want
告訴我你到底要的是什麼
Tell me what it is you want
告訴我你到底要的是什麼
Tell me what it is you
告訴我你到底要什麼

[Hook]
Oh, I think that if I had been enough for you
噢,我想要是你已經受夠我了
Would I be better?
我該如何變得更棒?
Would I be good?
我該如何變得更好?
And I'll do what you like if you'll stay the night
我會做你喜歡的事只要你願意留下過夜
You tell me you don't think you should
而你告訴我你覺得你不該這麼做
You do it, boy
就留下吧,寶貝男孩
Well, love, I will let you go
好吧,我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Oh, it's enough to be better
噢~這對我們來說會是最好的
If I could
只要我能做到的話

Yeah, If I had been enough for you
是啊,要是你已經受夠我了
Would I be better?
我該如何變得更棒?
Would I be good?
我該如何變得更好?
And I'll do what you like if you'll stay the night
我會做你喜歡的事只要你願意留下過夜
You tell me you don't think you should
而你告訴我你覺得你不該這麼做
I think you should
我想你該留下
Oh, love, I will let you go
噢~我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Love, I'll let you go
我的愛人,我會放手讓你走
Oh, it's enough to be better
噢~這對我們來說會是最好的
If I could
只要我能做到的話
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()