Seafret - Be There
海霧樂團 - 永於你身旁

[Verse 1]
You've got me surrounded
妳緊緊圍繞在我身旁
It feels like I'm drowning
那感覺像似我將溺水而死
And I don't want to come up for air
我卻不想為了呼吸一口氧氣而掙扎
I lost everything
當時的我失去所有
I threw myself in and you took me when no one was there
而妳卻接受了孤苦伶仃的我,讓我完全依賴於妳
Well you can take what you need, take the air that I breathe and I'll give away all that I own
當然妳能得到妳所要的,讓我全心愛上妳,而我會無私獻上我僅有的一切
Whatever I lose, is put back by you in a way that you'll never know
其實妳一直都不明白,不論我多麽失意,都是妳讓我重新再站起來
'Cause I can't be without you
因為我無法失去妳

[Hook]
I'll be there when you need me most
當妳渴望需要我時,我會陪伴在妳身旁
I'll be there if you're ever alone
當妳孤單一人時,我會陪伴在你身旁
Together, we can grow old
在一起,我們能一同白頭偕老
I can't leave you
我無法離開妳
I can't leave you
我無法離開妳
No
無法

[Verse 2]
There's no air around me
現在的我就要窒息
When we get this close
我們關係是如此親近
but there's no where I want to go
親近到沒有呼吸的空間
You keep it a secret
妳藏著一個秘密
If you feel the same
要是妳和我有同樣感受
And leave me dying to know
就拋下渴望知道的我

'Cause I can't be without you
因為我無法失去妳

[Hook]
I'll be there when you need me most
當妳渴望需要我時,我會陪伴在妳身旁
I'll be there if you're ever alone
當妳孤單一人時,我會陪伴在你身旁
Together, we can grow old
在一起,我們能一同白頭偕老
I can't leave you
我無法離開妳
I can't leave you
我無法離開妳

[Bridge]
You're my way out
妳是我人生的出口
You're my way through
妳是我人生的終點
And I can't, I can’t
而我無法,無法
Be without you
失去妳
You're my way out
妳是我人生的出口
You're my way through
妳是我人生的終點
And I can't
而我無法
Be without you
失去妳

So be there when I need you most
所以當我渴望需要你時,願妳能陪伴在我身旁
Be there, whenever I'm alone
無論何時我孤單一人,願妳能陪伴在我身旁
Together, will we grow old?
在一起,我們能一同白頭偕老嗎?
I can't leave you
我無法離開妳
I can't leave you
我無法離開妳

[Hook]
I'll be there when you need me most
當妳渴望需要我時,我會陪伴在妳身旁
I'll be there if you're ever alone
當妳孤單一人時,我會陪伴在你身旁
Together, we can grow old
在一起,我們能一同白頭偕老
I can't leave you
我無法離開妳
I can't leave you
我無法離開妳
No
無法
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()