Live


AURORA - Running With the Wolves
AURORA - 與狼群奔跑

[Verse 1]
Go row the boat to safer grounds
乘著小船向安全之處前進
But don't you know we're stronger now
難道你不明白現在的我們已更加強壯
My heart still beats and my skin still feels
我的心仍噗通跳,我的皮膚仍能感受
My lungs still breathe, my mind still fears
我的肺仍能呼吸,我的心靈仍是懼怕

But we're running out of time
但我們的時間就要用完
Oh, the echoes in my mind cry
噢,在我腦海中的回聲哭泣著

There's blood on your lies
你的謊言裡滿是仇恨
The sky's open wide
在這遼闊天空
There is nowhere for you to hide
沒有你能躲藏的地方
The hunter's moon is shining
狩獵之月正高掛閃耀光芒

[Hook]
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the
我與牠們狂奔

[Verse 2]
Trick or treat, what would it be?
不給甜頭就翻臉,那會是如何呢?
I walk alone, I'm everything
我獨自一個人走著,我等於一切
My ears can hear and my mouth can speak
我的耳朵能聆聽,我的嘴巴能言語
My spirit talks, I know my soul believes
我的心靈談論著,我知道我的靈魂相信

But we're running out of time
但我們的時間就要用完
Oh, the echoes in my mind cry
噢,在我腦海中的回聲哭泣著

There's blood on your lies
你的謊言裡滿是仇恨
The sky's open wide
在這遼闊天空
There is nowhere for you to hide
沒有你能躲藏的地方
The hunter's moon is shining
狩獵之月正高掛閃耀光芒

[Hook]
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
(I’m running with the)
(我與牠們狂奔)

[Bridge]
A gift, a curse
是禮物,或是詛咒
They track and hurt
他們跟隨著並傷害著
Say can you dream
說著,你能,在那,惡夢
In nightmares seems
之中,看到,夢想
A million voices, silent screams
百萬個聲音,寂靜的尖叫
Where hope is left so incomplete
在那剩下的只有殘缺的希望

I'm running with the…
我與牠們狂奔...
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the…
我與牠們狂奔...
I'm running with the…
我與牠們狂奔...
I'm running with the…
我與牠們狂奔...
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔

[Hook]
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I'm running with the wolves tonight
今晚我與狼群們一同奔跑
I'm running with the wolves
我與狼群們一同狂奔
I’m running with the
我與牠們狂奔
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()