Live


Oh Wonder - Without You
汪德雙人組 - 失去你

[Verse 1]
Step out into the sun
跨出腳步走進陽光
Skies above they radiate me
天空在我頭上籠罩著我
Lift up, carry the love
升起,提攜著愛
Do you know?
你發現了嗎?

That I've been out of my mind
我已經想破頭
This slow life I'm waiting for you
這度日如年的生活讓我期待遇見你
To swing me all of your light
將你滿滿帶進將我的思緒裡
Do you know?
你發現了嗎?

Since I've been walking solo
自從我一個人孤獨地走著
Dreaming you were back home
夢想著你會回到我們的家來
I find getting down low
我得到的只有失望
Hide until tomorrow
埋藏夢想直到明日繼續

Come back into the good life
回來共同渡過幸福生活
Lose these hazy love lies
迷失於模糊不清用愛編織的謊言
I've been chasing my mind
我改變了我的心
Lonely in the cold nights
孤單一人於無情漫漫長夜裡

[Hook]
Cause I'm kicking up stones without you
失去你的我獨自深深陷入低潮
Can't pick up the phone without you
失去你的我沒有勇氣提起電話
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

And I'm digging down holes without you
失去你的我變得鑽牛角尖
Can't be on my own without you
失去你的我已不再是原來的那個我
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

[Verse 2]
Step out into the dark
跨出腳步走進黑夜
Where were you when I was trying
當我努力改變時你又會在哪
To lift up, carry the love
升起,提攜著愛
Do you know?
你發現了嗎?

That I've been closing my eyes
我已經閉上我的雙眼
Love me slow, hallucinating
絲絲入扣的愛我,讓我產生幻覺
To swing me all of your light
將你滿滿帶進將我的思緒裡
Do you know?
你發現了嗎?

Since I've been walking solo
自從我一個人孤獨地走著
Dreaming you were back home
夢想著你會回到我們的家來
I find getting down low
我得到的只有失望
Hide until tomorrow
埋藏夢想直到明日繼續

Come back into the good life
回來共同渡過幸福生活
Lose these hazy love lies
迷失於模糊不清用愛編織的謊言
I've been chasing my mind
我改變了我的心
Lonely in the cold nights
孤單一人於無情漫漫長夜裡

[Hook]
Cause I'm kicking up stones without you
失去你的我獨自深深陷入低潮
Can't pick up the phone without you
失去你的我沒有勇氣提起電話
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

And I'm digging down holes without you
失去你的我變得鑽牛角尖
Can't be on my own without you
失去你的我已不再是原來的那個我
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

[Bridge]
Hold me close when it's over
當孤單結束時就抱緊我
Life goes slow loving sober
生活邁向緩慢轉化愛的結晶
Feel my bones getting older
感到我的骨頭逐漸老化
Sadness grows when you're cold
你的冷淡讓悲傷萌生

Cause I am one step heavy and two steps high
因為我第一步重重踏下,第二步奮力跳耀
Hold it steady with you by my side
只要你在我身旁讓我緊握著愛
One step heavy and two steps high
第一步重重踏下,第二步奮力高舉
Two steps high
第二步奮力高舉

[Hook]
Cause I'm kicking up stones without you
失去你的我獨自深深陷入低潮
Can't pick up the phone without you
失去你的我沒有勇氣提起電話
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失

And I'm digging down holes without you
失去你的我變得鑽牛角尖
Can't be on my own without you
失去你的我已不再是原來的那個我
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

[Outro]
Without you
失去你
Without you
失去你
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

And I'm digging down holes without you
失去你的我變得鑽牛角尖
Can't be on my own without you
失去你的我已不再是原來的那個我
I'm a little bit lost without you
失去你的我有些迷失
Without you
失去你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()