Live


Aquilo - Calling Me
Aquilo - 呼喚

[Verse 1]
A light piece of glass
一個稚嫩心靈
Begins to fall, it makes me wonder
開始墜落,讓我不禁思索
How do I make use of this?
對此我該作何反應?
I stumble around to find that
我蹣跚的環顧身旁尋遍答案
This is all I've got
這就是我所得到的
I stumble around to find that
我蹣跚地環顧身旁尋遍答案
This is all I need
這就是我所需要的

[Hook]
Oh, and the wake up is calling me home
噢,喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me
喚醒我呼喚著我

[Verse 2]
A sudden thought of disbelief
一剎那不信任的想法萌生
Clouds my every conscience
烏雲籠罩我的良知
But how do we seek refuge here?
但我們要如何在這尋求庇護?
I panic a bit to find out that
我滿懷恐懼尋遍答案
This is all I've got
這就是我所得到的
I panic a bit to find out that
我滿懷恐懼尋遍答案
This is all I need
這就是我所需要的

[Hook]
Oh, and the wake up is calling me home
噢,喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me
喚醒我呼喚著我

Is calling me
呼喚著我

[Bridge]
How could I misstep?
我怎會失足倒下?
Trouble might speak back
難關或許會再度回頭找上門
How could I misstep?
我怎麼失足倒下?
Trouble might speak back
難關或許會再度回頭找上門

[Hook]
Oh, and the wake up is calling me home
噢,喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me
喚醒我呼喚著我

And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me home
喚醒我呼喚我回到歸屬
And the wake up is calling me
喚醒我呼喚著我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()