Live


Years & Years - Eye Shut
這些年樂團 - 闔上雙眼

[Verse 1]
Throw your heart to me
當你敞開心胸接納我
Let it fall and hit the ground
得到的卻是冷漠與冷淡
Let it go
放開手讓我走
Your timing was so wrong
只是你出現的時間點不對罷了
I just want to be found
我不過只想得到一絲絲在乎感罷了

And oh…
而噢...
And I…
而我...

Yeah, I've got the lines
是,我曾將自己封閉起來
I've got the lines
完全封閉起來
Oh it's brighter this time
噢~這一次更昇華了些
This type of mine
這樣封閉的我
This disguise
這樣的偽裝
Oh you talk, ooh, to me
噢~你對著這樣的我,噢~說著

[Hook]
Well, nothing's gonna hurt me with my eyes shut
噢,闔上雙眼時誰都無法傷害我
I can see through them
我能看清他們
I can see through them
我能看透一切
I am drawing pictures I'm evading
於心中繪畫出自己逃避的樣子
I will not use them
這一次我不會逃避
I will not use them again
我不會再逃避的

[Verse 2]
And it starts again
然而再一次的
You come over with your friends
你找你的朋友們一同來找我
I don't wanna talk to them
我根本不想和他們搭上任何話
And all I really want
而我真正想要的
Is to start again
其實是重新開始

And oh…
而噢...
And I…
而我...

Yeah, I've got the lines
是,我曾將自己封閉起來
I've got the lines
完全封閉起來
Oh it's brighter this time
噢~這一次更昇華了些
This type of mine
這樣封閉的我
This disguise
這樣的偽裝
Oh you talk, ooh, to me
噢~你對著這樣的我,噢~說著

[Hook]
Nothing's gonna hurt me with my eyes shut
闔上雙眼時誰都無法傷害我
I can see through them
我能看清他們
I can see through them
我能看透一切
I am drawing pictures I'm evading
於心中繪畫出自己逃避的樣子
I will not use them
這一次我不會逃避
I will not use them again
我不會再逃避的

[Bridge]
'Cause I wanna be bigger than life
因為我要變得厲害非凡
For you
為了你
For you
為了你
'Cause I wanna be bigger than life
因為我要變得厲害非凡
For you
為了你
For you
為了你

[Hook]
And nothing's gonna hurt me with my eyes shut
闔上雙眼時誰都無法傷害我
I can see through them
我能看清他們
I can see through them
我能看透一切
I am drawing pictures I'm evading
於心中繪畫出自己逃避的樣子
I will not use them
這一次我不會逃避
I will not use them again
我不會再逃避的

No, nothing's gonna hurt me with my eyes shut
只要,闔上雙眼時誰都無法傷害我
I can see through them
我能看清他們
I can see through them
我能看透一切
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()