Live


Sam Smith - Latch
山姆史密斯 - 依賴

[Verse 1]
You lift my heart up when the rest of me is down
在我身心崩潰時你的出現救起了我
You, you enchant me even when you're not around
你,你不在我身邊也把我迷的神魂顛倒
If there are boundaries, I will try to knock them down
就算我們之間有層層阻礙,我也會盡全力一一克服
I’m latching on, babe, now I know what I have found
我深深附著於你,寶貝,此刻我才明白我遇到了對的人

I feel we're close enough
我想我們的距離已經夠近了
Could I lock in your love?
能鎖住你的愛專屬於我嗎?
I feel we're close enough
我想我們的距離已經夠近了
Could I lock in your love?
能鎖住你的愛專屬於我嗎?

[Hook]
Now I’ve got you in my space
現在有你存在於我的空間裡
I won’t let go of you
我絕不讓你離開我
Got you shackled in my embrace
用我的擁抱作為束縛
I’m latching on to you
我深深附著於你

[Verse 2]
I’m so encaptured, got me wrapped up in your touch
我成為你愛的俘虜,讓我一心沈浸於你的觸摸
Feel so enamored, hold me tight within your clutch
愛得火熱,讓你一手緊緊將我擁於懷裡
How do you do it? You got me losing every breath
你是如何做到的?你將我迷的神魂顛倒
What did you give me to make my heart bleed out my chest?
你到底做了什麼讓我的心撲通跳得要跳出胸口?

I feel we're close enough
我想我們的距離已經夠近了
Could I lock in your love?
能鎖住你的愛專屬於我嗎?
I feel we're close enough
我想我們的距離已經夠近了
Could I lock in your love?
能鎖住你的愛專屬於我嗎?

[Hook]
Now I’ve got you in my space
現在有你存在於我的空間裡
I won’t let go of you
我絕不讓你離開我
Got you shackled in my embrace
用我的擁抱作為束縛
I’m latching on to you
我深深附著於你

Now I’ve got you in my space
現在有你存在於我的空間裡
I won’t let go of you
我絕不讓你離開我
Got you shackled in my embrace
用我的擁抱作為束縛
I’m latching on to you
我深深附著於你

I’m latching on to you
我深深附著於你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()