close


Japen Edition


Charice - One Day
夏芮絲 - 總有一天

[Intro]
One day, one day, one day
總有一天,總有一天,總有一天

[Verse 1]
They're not gonna keep me down
他們無法讓我持續低落
They're not gonna shut me out
他們無法將我排除在外
They're gonna do what they do, I'll do me
就算他們仍持續所作所為,我仍堅持做我自己

I'm moving against the crowd
我獨自與大家抗爭著
I'm drowning out the doubt
我打破大家對我的存疑
They're gonna do what they do, I'll do
就算他們仍持續所作所為,我仍堅持做我自己
Something original, be unforgettable
只要些許特質,就讓你們將我永遠記在腦海
They're gonna know my name
我要讓他們都記起我的名字

[Hook]
(One day) I'll make you a believer
(總有一天)我會讓你打從心底相信我
(One day) I got this all I need is
(總有一天)我會達成我需達成的一切
(One day) Don't try to tell me I can't (tell me I can’t)
(總有一天)別告訴我我做不到(告訴我我做不到)
(Right now) I'm writing the future
(此刻)我正創造未來
(Watch out) Won't stop I'm a mover
(看好)永不停下,我只會不斷前進
(One day) You're gonna know who I am
(總有一天)你會知道我是誰
I will fly high and free
我會飛向高處飛向自由
It's my fate wait and see one day
那天終將來臨,篤信著這就是我的命運

[Verse 2]
I've been afraid before
以前我總擔心受怕
To reach for something more
害怕努力爭取更多
But now I see that it's mine, I'll take it
但現在我深知是我的,就要全心全力爭取
Just go ahead and try
只要付出行動及大膽嘗試
You're not gonna change my mind
你別想改變我的想法
There's no such thing as too late
任何事情只要去做都不會太遲
Yeah!
沒錯!

[Hook]
(One day) I'll make you a believer
(總有一天)我會讓你打從心底相信我
(One day) I got this all I need is
(總有一天)我會達成我需達成的一切
(One day) Don't try to tell me I can't (tell me I can’t)
(總有一天)別告訴我我做不到(告訴我我做不到)
(Right now) I'm writing the future
(此刻)我正創造未來
(Watch out) Won't stop I'm a mover
(看好)永不停下,我只會不斷前進
(One day) You're gonna know who I am
(總有一天)你會知道我是誰
I will fly high and free
我會飛向高處飛向自由
It's my fate wait and see
篤信著這就是我的命運

[Bridge]
I'm on a mission, no longer listening
我正專注在目標上,沒有多餘的心情
To anyone that says don't try
去注意其他人告訴我別放手嘗試
Sometimes you feel it, deep in your spirit
有時你會感受到,那感覺深植心靈
It's like a fire that won't die
就像生命之火般永不熄滅

(One day) wait and see
(總有一天)拭目以待
(One day) oh
(總有一天)噢~
(One day) just wait and see
(總有一天)咱們走著瞧

[Hook]
(One day) I'll make you a believer
(總有一天)我會讓你打從心底相信我
(One day) I got this all I need is
(總有一天)我會達成我需達成的一切
(One day) Don't try to tell me I can't
(總有一天)別告訴我我做不到
(Right now) I'm writing the future
(此刻)我正創造未來
(Watch out) Won't stop I'm a mover
(看好)永不停下,我只會不斷前進
(One day) You're gonna know who I am (know who I am)
(總有一天)你會知道我是誰(知道我是誰)
I will fly high and free
我會飛向高處飛向自由
It's my fate wait and see one day
那天終將來臨,篤信著這就是我的命運

[Outro]
One day, one day
總有一天,總有一天
One day, one day, one day
總有一天,總有一天,總有一天
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()