Alesso Feat. Tove Lo - Heroes (we could be)
艾利索&托芙蘿 - 大英雄們(我們能成為)

[Verse 1]
We go hideaway in daylight
白天時我們隱匿自我
We go undercover, wait out the sun
將自我藏身於底層,待夕陽西下
Got a secret side in plain sight
於日常生活中隱藏另一面
Where the streets are empty
待街道空無一人
That's where we run
展現自我的時刻來臨

Everyday people do
每天人們過著日子
Everyday things but I
如此平凡我卻無法融入
Can't be one of them
無法成為他們一份子
I know you hear me now
我知道你聽到我的呼喚
We are a different kind
我們身為非凡
We can do anything
我們所向披靡

[Hook]
We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be
我們能成為

[Verse 2]
Anybody's got the power
人人都擁有力量
They don't see it
但他們卻視而不見
'Cause they don't understand
因為他們並不自知
Spinning round and round for hours
已原地踏步了太多時間
You and me we got the world in our hands
你與我,我們則擁有全世界

Everyday people do
每天人們過著日子
Everyday things but I
如此平凡我卻無法融入
Can't be one of them
無法成為他們一份子
I know you hear me now
我知道你聽到我的呼喚
We are a different kind
我們身為非凡
We can do anything
我們所向披靡

[Hook]
We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be
我們能成為

We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be
我們能成為

[Bridge]
All we're looking for is love and a little light
我們所追求的只不過是愛與一絲曙光
Love and a little light
愛與一絲曙光
(We could be)
(我們能成為)
All we're looking for is love and a little light
我們所追求的只不過是愛與一絲曙光
Love and a little light
愛與一絲曙光

[Outro]
We could be heroes
我們能成為大英雄們
We could be heroes
我們能成為大英雄們
Me and you
我與你
We could be
我們能成為
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()