(Acoustic Live)


Tiësto Feat. Matthew Koma - Wasted
提雅斯多&馬修·柯瑪 - 茫

I like us better when we're wasted
我更喜歡我們聚在一塊喝到茫掉
It makes it easier to fake it
這反而更容易讓我們偽裝自己
The only time we really talk
我們真正談心的時刻
Is when our clothes are coming off
只在我們衣服全脫光的那一刻
I like us better when we're wasted
我更喜歡我們聚在一塊喝到茫掉
It makes it easier to say it
這反而更容易讓我們把心理話說出口
Lay all your laundry on the bed
把你所有慾望攤在床上
And then I'll lay in it instead
我會取代它讓床被我佔滿
I like us better when we're wasted
我更喜歡我們全聚在一塊喝到茫掉

You are a glass half empty
你是個悲觀主義者
Sipping my ocean dry
把我的樂觀全奪走
Emotionally spend me
將情緒發洩我身上
Till none of our planets could align
直到我們不再合適
But I could stand you one more night
但我還能多包容你一晚

I like us better when we're wasted
我更喜歡我們聚在一塊喝到茫掉
It makes it easier to say it
這反而更容易讓我們把心理話說出口
Lay all your laundry on the bed
把你所有慾望攤在床上
And then I'll lay in it instead
我會取代它讓床被我佔滿
I like us better when we're wasted
我更喜歡我們全聚在一塊喝到茫掉

You are a catch 22
你真是讓人左右為難
Either way I miss out
不管如何總是無法十全十美
All of the grief I'd give you
所有我丟棄給你的挫折
Is energy I can live without
都是我繼續活著的動力
But I could stand you one more night
而我還能多包容你一晚

I like us better when we're wasted
我更喜歡我們聚在一塊喝到茫掉
It makes it easier to say it
這反而更容易讓我們把心理話說出口
Lay all your laundry on the bed
把你所有慾望攤在床上
And then I'll lay in it instead
我會取代它讓床被我佔滿
I like us better when we're wasted
我更喜歡我們全聚在一塊喝到茫掉

I like us better when we're wasted
我更喜歡我們聚在一塊喝到茫掉
It makes it easier to say it
這反而更容易讓我們把心理話說出口
Lay all your laundry on the bed
把你所有慾望攤在床上
And then I'll lay in it instead
我會取代它讓床被我佔滿
I like us better when we're wasted
我更喜歡我們全聚在一塊喝到茫掉
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()