Live


Adele - Chasing Pavements
愛黛兒 - 追逐結局

[Verse 1]
I've made up my mind
我已下定決心
Don't need to think it over
別再將他掛在心上
If I'm wrong, I am right
如果說我錯了,那我才是做對的
Don't need to look no further
我與你之間並不需要看的這麼遠
This ain't lust
我們之間並非只是強烈的性慾牽動著
I know this is love
我心裡明白這是真愛

But if I tell the world
但如果要我大聲說出口
I'll never say enough
再多的話也說不完
'cause it was not said to you
因為這些話我曾未對你訴說
And that's exactly what I need to do
If I end up with you
如果我要與你做個了斷,這也是我必須得做的

[Hook]
Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來
Or would it be a waste
一切都是徒勞無功
Even if I knew my place
就算我清楚自己立場
Should I leave it there?
是否該自己轉身離開?
Should I give up
我是否該放棄
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來

[Verse 2]
I build myself up
我讓自己更加堅強
And fly around in circles
但卻像隻蒼蠅不斷繞著圈圈
Waitin' as my heart drops
不停等待,直到我心都碎了
And my back begins to tingle
直到我開始崩潰
Finally, could this be it
直到最後才終究明瞭結局為何

[Hook]
Or should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來
Or would it be a waste
一切都是徒勞無功
Even if I knew my place
就算我清楚自己立場
Should I leave it there?
是否該自己轉身離開?

Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來

[Bridge]
Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來
Or would it be a waste
一切都是徒勞無功
Even if I knew my place
就算我清楚自己立場
Should I leave it there?
是否該自己轉身離開?

Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep on chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Should I just keep on chasin' pavements?
難道我該盲目追尋註定失敗的戀情?

[Hook]
Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來
Or would it be a waste
一切都是徒勞無功
Even if I knew my place
就算我清楚自己立場
Should I leave it there?
是否該自己轉身離開?

Should I give up?
我是否該放棄?
Or should I just keep chasin' pavements?
還是我該盲目追尋註定失敗的戀情?
Even if it leads nowhere
就算你我都清楚註定沒有未來
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()