Live


Shontelle - Impossible
Shontelle - 無可挽回

[Verse 1]
I remember years ago
記得多年前
Someone told me I should take
有人告訴我,我該謹記著
Caution when it comes to love
當愛來臨時我該小心
I did, I did
我做了,做了

And you were strong and I was not
但我不如你堅強
My illusion, my mistake
我的幻覺,我的錯誤
I was careless, I forgot
我粗心大易,我丟到腦後
I did
我的確如此

And now when all is done
當一切都已走到終點
There is nothing to say
我們之間已無話可說
You have gone and so effortlessly
你如此輕鬆的從我眼前消失
You have won
你贏了
You can go ahead tell them
你可以去和他們大聲炫耀

[Hook]
Tell them all I know now
告訴他們現在我什麼都知道了
Shout it from the roof tops
在屋頂上大聲咆嘯著
Write it on the sky line
把傷心全寫在天際線
All we had is gone now
我們曾付出的一切都已消失無蹤

Tell them I was happy
告訴他們我曾多麼快樂
And my heart is broken
現在我的心卻碎了滿地
All my scars are open
我的傷口全乍現
Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的已經
Impossible, impossible
不可能,不可能
Impossible, impossible
不可能,不可能

[Verse 2]
Falling out of love is hard
脫離一段感情是很困難的
Falling for betrayal is worse
因背叛而脫離更糟糕
Broken trust and broken hearts
破裂的承諾與破碎的心
I know, I know
我懂,我懂

Thinking all you need is there
思考著你所要的一切
Building faith on love and words
重新建立用愛與承諾建立信任
Empty promises will wear
空洞的承諾會瞬間瓦解
I know, I know
我懂,我懂

And now when all is done
當一切都已走到終點
There is nothing to say
我們之間已無話可說
And if you're done with embarrassing me
如果你已不再調侃我
On your own you can go ahead tell them
就讓你自己去大聲和他們炫耀

[Hook]
Tell them all I know now
告訴他們現在我什麼都知道了
Shout it from the roof tops
在屋頂上大聲咆嘯著
Write it on the sky line
把傷心全寫在天際線
All we had is gone now
我們曾付出的一切都已消失無蹤

Tell them I was happy
告訴他們我曾多麼快樂
And my heart is broken
現在我的心卻碎了滿地
All my scars are open
我的傷口全乍現
Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的已經
Impossible, impossible
不可能,不可能
Impossible, impossible
不可能,不可能
Impossible, impossible
不可能,不可能
Impossible, impossible!
不可能,不可能!

Ooh impossible (yeah yeah)
噢~不可能(耶,耶)

[Bridge]
I remember years ago
記得多年前
Someone told me I should take
有人告訴我,我該謹記著
Caution when it comes to love
當愛來臨時我該小心
I did
我的確做到了

[Hook]
Tell them all I know now
告訴他們現在我什麼都知道了
Shout it from the roof tops
在屋頂上大聲咆嘯著
(Shout it from the roof tops)
(在屋頂上大聲咆嘯著)
Write it on the sky line
把傷心全寫在天際線
All we had is gone now
我們曾付出的一切都已消失無蹤

Tell them I was happy
告訴他們我曾多麼快樂
(Tell them I was happy)
(告訴他們我曾多麼快樂)
And my heart is broken
現在我的心卻碎了滿地
(And my heart is broken)
(現在我的心卻碎了滿地)
All my scars are open
我的傷口全乍現
Tell them what I hoped would be
告訴他們我曾希望的已經
Impossible (impossible), impossible (impossible)
不可能(不可能),不可能
Impossible, impossible
不可能,不可能
(Let me tell you) Impossible, impossible
(讓我告訴你)不可能,不可能
(Let me tell you now) Impossible, impossible
(現在就讓我告訴你)不可能,不可能

[Outro]
I remember years ago
記得多年前
Someone told me I should take
有人告訴我,我該謹記著
Caution when it comes to love
當愛來臨時我該小心
I did…
我真的做到了...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()