Live


Ne-Yo - Miss Independent
尼歐 - 女強人

Yeah yeah (x6)
耶耶
Yeah


[Verse 1]
Ooh there's something about just something about the way she's move
嗚~關於、只是關於她的一舉一動
And I can't figure it out
而我無法理解
There's something about her
關於她的一些事
Said ooh it's something about kinda woman that want you but don't need you
噢~就是像她這樣的女人要你但不需要你
And I can't figure it out
而我無法理解
It's something about her
關於她的這些事
Cause she walk like a boss talk like a boss
因為她走路的樣子像個老闆、說話的樣子像個老闆
Manicured nails to set the pedicure off
指甲修剪得宜合乎外表形象
She's fly effortlessly
她是如此的怡然自得
Cause she move like a boss do what a boss
因為她走路的樣子像個老闆、做老闆該做的事情
Do she got me thinking about getting involved
她讓我思考著是否要向她表明
That's the kinda girl I need
那就是我需要的女孩

[Hook]
She got her own thing that's why I love her
她有她自己的事業,這就是我愛她的原因
Miss Independent
女強人
Won't you come and spend a little time
妳何不過來,將一點時間花在我身上
She got her own thing that's why I love her
她有她自己的事業,這就是我愛她的原因
Miss Independent
女強人
Ooh the way you shine
嗚~妳閃耀的樣子
Miss Independent
女強人
Yeah yeah (x6)
耶耶
Yeah


[Verse 2]
Ooh there's somethin about kinda woman that can do for herself
嗚~關於像她如此親力親為的女人
I look at her and it makes me proud
我看著她,是如此的讓我感到驕傲
There's something about her
關於她的一些事
Something oh so sexy about kinda woman that don't even need my help
一些,噢~如此性感的女人,她甚至不需要我的幫忙
She said she got it she got it
她說她可以、她可以
No doubt, it's somethin about her
別懷疑,這些都關於她
Cause she work like a boss play like a boss
因為她走路的樣子像個老闆、玩樂的樣子像個老闆
Car and a crib she ‘bout to pay them both off
車和房子她都能自己負擔
And the bills are paid on time yeah
還有帳單都即時繳清,耶
She made for a boss only a boss
她讓老闆成為老闆
Anything less she telling them to get lost
其他平凡的男人她都叫他們滾蛋
That's the girl that's on my mind
那就是盤據在我心頭的女孩

[Hook]
She got her own thing that's why I love her
她有她自己的事業,這就是我愛她的原因
Miss Independent
女強人
Won't you come and spend a little time
妳何不過來,將一點時間花在我身上
She got her own thing that's why I love her
她有她自己的事業,這就是我愛她的原因
Miss Independent
女強人
Ooh the way you shine
嗚~妳閃耀的樣子
Miss Independent
女強人
Yeah

[Bridge]
Her favorite thing to say Don't worry I got it
她的口頭禪就是“別擔心,我可以的”
And everything she got best believe she bought it
而所有她擁有的事物都是靠自己買的
She gonna steal my heart ain't no doubt about it
她偷走了我的心,這是無可懷疑的
Girl you're everything I need, said you're everything I need
女孩妳就是我所需要的一切,我說妳就是我所需要的一切
Yeah yeah (x6)
耶耶
Yeah


[Hook]
She got her own thing that's why I love her (that’s why I love her)
她有她自己的事業,這就是我愛她的原因(這就是我愛她的原因)
Miss Independent
女強人
Won't you come and spend a little time (spend a little time)
妳何不過來,將一點時間花在我身上(花一點時間在我身上)
She got her own thing (she got she got) that's why I love her (that’s way I love her)
她有她自己的事業(她有她有),這就是我愛她的原因(這就是我愛她的原因)
Miss Independent
女強人
Ooh the way you shine
嗚~妳閃耀的樣子
Miss Independent
女強人

[Outro]
Miss Independent
女強人
That's why I love her
這就是我愛她的原因

[MV]
Boss : Ne-Yo
老闆:尼歐
Ne-Yo : Yes
尼歐:是
Boss : Look, I just want to apologize for cutting off you today
老闆:恩,我只是想和你道歉,關於今天打斷你的事
Ne-Yo : It’s OK, you are the boss
尼歐:沒關係,妳是老闆嘛
Boss : So something I can do making it up to you
老闆:所以我能做什麼事補償你嗎?
Ne-Yo : Uh, what about the boss have mind
尼歐:嗯~不如讓老闆妳擁有我?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()