Live


James Blunt - Stay The Night
詹姆仕·布朗特 - 留下過夜

Ooooooh, Oooooooh, Ooooooh, hey!
噢~,噢~,噢~,嘿!

It’s 72 degrees
華氏72度
Zero chance of rain
降雨機率零
It’s been a perfect day
多麼完美的一天
We’re all spinning on our heels
我們大家一同旋轉著
So far away from real
感覺是如此的不真實
In California
一切就在加州

We watched the sunset from our car
我們從車裡觀賞著夕陽
We all took it in
全都看的忘神
And by the time that it was dark
隨著時間流逝天色變暗
You and me had something, yeah!
妳與我之間產生了些微變化,耶!

[Hook]
And if this is what we’ve got
如果這真是我們之間所擁有的
Then what we’ve got is gold
那我們所綻放的猶如黃金
We’re shining bright and I want you
I want you to know
我要妳,我要妳知道我們會多麼閃耀

The morning’s on it’s way
早晨隨著它的腳步到來
Our friends all say goodbye
我們的朋友們紛紛說著再見
There’s nowhere else to go
接下來也沒地方可去
I hope that you’ll stay the night
我希望妳能留下過夜
Ooooooh, you'll stay the night
噢~,妳能留下過夜
Ooooooh, yeah!
噢~,耶!

[Verse 2]
We’ve been singing Billie Jean
我們不斷唱著比利珍
Mixin’ vodka with caffeine
伏特加與咖啡因混和
We’ve got strangers stopping by
我們吸引了旁人駐足旁觀
And though you’re out of tune
就算妳唱到走音
Girl you blow my mind, you do
女孩妳讓我心花怒放,真的
And all I’ll say is I don’t wanna say good night
我所有說的話,都是為了不想與妳道晚安

There’s no quiet corner
要是沒有安靜的地方
To get to know each other
讓我們好好熟悉彼此
Then there’s no hurry
別那麼著急
I’m a patient man as you'll discover
妳會發現我是一個很有耐心的男人

[Hook]
And if this is what we’ve got
如果這真是我們之間所擁有的
Then what we’ve got is gold
那我們所綻放的猶如黃金
We’re shining bright and I want you
I want you to know
我要妳,我要妳知道我們會多麼閃耀

The morning’s on it’s way
早晨隨著它的腳步到來
Our friends all say goodbye
我們的朋友們紛紛說著再見
There’s nowhere else to go
接下來也沒地方可去
I hope that you’ll stay the night
我希望妳能留下過夜
Ooooooh, you'll stay the night
噢~,妳能留下過夜
Ooooooh, yeah!
噢~,耶!

[Bridge]
Just like the song on our radio set
就像歌曲從我們的廣播歌單裡吟唱著
We’ll share the shelter of my single bed
我們一同窩在我的單人床上
But it’s a different tune that’s stuck in my head
但卻有不同的曲調迴響在我的腦袋裡
And it goes…
而不斷吟唱著...

[Hook] (x2)
If this is what we’ve got
如果這真是我們之間所擁有的
Then what we’ve got is gold
那我們所綻放的猶如黃金
We’re shining bright and I want you
I want you to know
我要妳,我要妳知道我們會多麼閃耀

The morning’s on it’s way
早晨隨著它的腳步到來
Our friends all say goodbye
我們的朋友們紛紛說著再見
There’s nowhere else to go
接下來也沒地方可去
I hope that you’ll stay the night
我希望妳能留下過夜
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()