Mariah Carey - Without You‬
瑪利亞凱莉 – 失去你

[Live]
I wanna do some now the…
我現在想要做些什麼…
I was in love as a little girl
我曾經像個小女孩一樣墜入愛河
I was used to be a little cry
我也曾一個人默默的流淚

And I wanna sing a song for you guys tonight
然而今晚我想為你們獻上首歌
That’s call “Without You”
那就是“失去你”

[Verse 1]
I can't forget this evening
我無法忘懷這個夜晚
Or your face as you were leaving
還有你那離開時的臉龐
But I guess that's just the way
The story goes
但我想這就是故事的終點
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
你臉上總是保持著笑容,你的雙眼裡卻透露著悲傷
Yes it shows
真的,一覽無遺的透露著
No I can't forget tomorrow
不,我無法忘卻明日
When I think of all my sorrow
當我想著我所有的苦痛
When I had you there
當我擁有你的時候
But then I let you go
但卻又讓你從我身邊溜走
And now it's only fair
That I should let you know
現在我只想讓你知道
What you should know
一些你應該知道的事

[Hook] (x2)
I can't live
我無法活著
If living is without you
如果生命中失去了你
I can't live
我無法活著
I can't give anymore
我再也無法付出

[Verse 2]
I can't forget this evening
我無法忘懷這個夜晚
Or your face as you were leaving
還有你那離開時的臉龐
But I guess that's just the way
The story goes
但我想這就是故事的終點
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
你臉上總是保持著笑容,你的雙眼裡卻透露著悲傷
Yes it shows
真的,一覽無遺的透露著

[Hook] (x2)
I can't live
我無法活著
If living is without you
如果生命中失去了你
I can't give
我無法付出
I can't give anymore
我再也無法付出

(Oh, I Can't Live) x2
(噢,我無法活著)

[Hook] (x2)
No (x4)
I can't live
我無法活著
(Oh, I Can't Live) x2
(噢,我無法活著)
If living is without you
如果生命中失去了你
I can't live
我無法活著
I can't give anymore
我再也無法付出

[Live]
Thank you
謝謝你們

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()