David Guetta Feat. Sia – Titanium
大衛庫塔&希雅 – 超能人

[Verse 1]
You shout it loud
你大聲呼喊著
But I can't hear a word you say
但我卻什麼都聽不見
I'm talking loud not saying much
我大聲的訴說但卻寡言
I'm criticized but all your bull is brick of shame
我飽受批評但我為你們做的這些狗屁感到羞恥
You shoot me down, but I get up
就算你將我擊倒,但我還是會重新爬起來

[Hook]
I'm bulletproof nothing to lose
我刀槍不入,什麼都不怕
Fire away (x2)
開槍吧,開槍吧
Brick of shame, take your rain
感到羞愧的你們,接受洗禮吧
Fire away (x2)
開槍吧,開槍吧
You shoot me down but I won't fall
就算你將我擊倒,但我也不會倒下
I am titanium
因為我是超能人
You shoot me down but I won't fall
就算你將我擊倒,但我也不會倒下
I am titanium (x2)
因為我是超能人

[Verse 2]
Cut me down
削弱我
But is you who had offered there to fall
但是你讓這片土地變得墮落
Ghost town, haunted love
鬧鬼的城鎮,分隔陰陽界的愛
Raise your voice, sticks and stones may break my bones
就算樹枝與石頭會將我骨頭打斷,也要大聲的喊出來
I'm talking loud not saying much
我大聲的訴說但卻寡言

[Hook]
I'm bulletproof nothing to lose
我刀槍不入,什麼都不怕
Fire away (x2)
開槍吧,開槍吧
Brick of shame, take your rain
感到羞愧的你們,接受洗禮吧
Fire away (x2)
開槍吧,開槍吧
You shoot me down but I won't fall
就算你將我擊倒,但我也不會倒下
I am titanium
因為我是超能人
You shoot me down but I won't fall
就算你將我擊倒,但我也不會倒下
I am titanium (x2)
因為我是超能人

[Bridge]
Stone-hard, machine gun
石頭般的堅硬的,機關槍
Firing at the ones who rise
向那些勇敢發聲的人開槍
Stone-hard, thus bulletproof
石頭般的堅硬,如此的刀槍不入

[Outro] (x4)
You shoot me down but I won't fall
就算你將我擊倒,但我也不會倒下
I am titanium
因為我是超能人

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()