Acoustic Version


‪Zedd‪ Feat. Matthew Koma‬ - Spectrum
Zedd & Matthew Koma – 餘像

[Verse 1]
Breathing you in when I want you out
當我很想要妳在我身邊時我會聞妳的味道
Finding our truth in a hope of doubt
曖昧的猜忌屬於我們的真理
Lying inside our quiet drama
流言霏語在我們沈默的戀曲中

Wearing your heart like a stolen dream
偷偷走進妳的夢中看清妳的心
Opening skies with your broken keys
用妳破損的鑰匙打開天際
No one can blind us any longer
沒有人可以再蒙蔽我們

[Hook] (x2)
We'll run where lights won't chase us
逃離世俗的一切紛擾
Hide where love can save us
唯有真愛可以拯救我們
I will never let you go
我永遠會守護在妳身旁

[Verse 2]
Breathing you in when I want you out
當我很想要妳在我身邊時我會聞妳的味道
Finding our truth in a hope of doubt
曖昧的猜忌屬於我們的真理
Lying inside our quiet drama
流言霏語在我們沈默的戀曲之中

Breathing you in when I want you out
當我很想要妳在我身邊時我會聞妳的味道
Finding our truth in a hope of doubt
曖昧的猜忌屬於我們的真理
Lying inside our quiet drama
流言霏語在我們沈默的戀曲中

Wearing your heart like a stolen dream
偷偷走進妳的夢中看清妳的心
Opening skies with your broken keys
用妳破損的鑰匙打開天際
No one can blind us any longer
沒有人可以再蒙蔽我們

[Hook] (x3)
We'll run where lights won't chase us
逃離世俗的一切紛擾
Hide where love can save us
唯有真愛可以拯救我們
I will never let you go
我永遠會守護在妳身旁

[Outro]
Breathing you in when I want you out
當我很想要妳在我身邊時我會聞妳的味道
Finding our truth in a hope of doubt
曖昧的猜忌屬於我們的真理
Lying inside our quiet drama
流言霏語在我們沈默的戀曲中

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()