‪Skylar Grey‪ - Invisible‬
Skylar Grey – 視而不見

[Verse 1]
I take these pills to make me thin
我吃了這堆藥讓我變得削瘦
I dye my hair, and cut my skin
我染了頭髮,也在皮膚上割字
I tried everything, to make them see me
我嘗試著用各種方式,讓他們注意到我
But all they see, is someone that's not me
但他們總看到的,是另外一個人而不是我

Even when I'm walking on a wire
甚至我正走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
甚至我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見
Everyday I try to look my best
每天我都試著讓自己展現最好的一面
Even though inside I'm such a mess
甚至就算我內在很狼狽
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見

[Verse 2]
Here inside, my quiet heart
在我,沈默的心裡
You cannot hear, my cries for help
你無法聽到,我哭喊著求救
I tried everything, to make them see me
我嘗試著用各種方式,讓他們注意到我
But every one, see's what I can't be
但每一個人,看到的是我無法變成的樣子

[Hook]
Even when I'm walking on a wire
甚至我正走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
甚至我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見
Everyday I try to look my best
每天我都試著讓自己展現最好的一面
Even though inside I'm such a mess
甚至就算我內在很狼狽
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見

[Bridge]
Sometimes when I'm alone
有時當我一個人寂寞時
I pretend that I'm a queen
裝做自己是個皇后
It's almost believable
至少讓人感覺會是如此

[Hook]
Even when I'm walking on a wire
甚至我正走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
甚至我引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見
Everyday I try to look my best
每天我都試著讓自己展現最好的一面
Even though inside I'm such a mess
甚至就算我內在很狼狽
Why do I always feel invisible, invisible
為什麼我總覺得被視而不見,視而不見

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()