Armin van Buuren vs Sophie Ellis-Bextor – Not Giving Up On Love
阿曼凡布倫 vs 蘇菲•艾利斯-貝斯特 – 不放棄愛

I know your feeling restless
我知道你感到焦躁不安
Like life’s not on your side
一切都感到不順心
It’s weighing heavy on your mind
這壓力讓你心事重重

But when we stand united
但我們站在一起時
Our hearts they beat in time
當我們心跳合一時
And I know we’ll make it all alright
我知道我們能撐過這一切,一切都會轉好的

Let’s bring it back to you and me
就讓我和你留在這
There’s no one else around
而且現在四下無人
Now don’t get lost in gravity
別迷失重心了

‘Cause I want you to hold me now
因為我現在想要你好好抱住我
Nothing else matters
一切都不再重要
It’s just the two of us
這世界只剩下我們倆
And if it all falls down
就算世界瓦解崩毀
Nothing else matters
也都不再重要了
You know we’re strong enough
你知道我們夠堅強能撐得過去

I’m not giving up
我不會放棄
I’m not giving up on us
我不會放棄我們倆
I said I’m not giving up
我說我不會放棄
I’m not giving up on love
我不會放棄愛

Cause I feel it inside
因我內心燃燒著
Taking over tonight
燃燒了整個夜晚
I’ll be there when the storm is breaking
在風暴停歇時我會陪在你身旁

In this moment I’m yours
此刻我是你的
You can always be sure
你永遠也不用懷疑
That together we’re gonna make it
我們的愛會直到永遠

So baby won’t you hold me now
所以寶貝緊緊抱住我吧
Nothing else matters
一切都不再重要
It’s just the two of us
這世界只剩下我們倆
And if it all falls down
就算世界瓦解崩毀
Nothing else matters
也都不再重要了
You know we’re strong enough
你知道我們夠堅強能撐得過去

I’m not giving up
我不會放棄
I’m not giving up on us
我不會放棄我們倆
I said I’m not giving up
我說我不會放棄
I’m not giving up on love
我不會放棄愛

Hold me now
就緊緊抱住我吧!
Nothing else matters
一切都不再重要
It’s just the two of us
這世界只剩下我們倆
And if it all falls down
就算世界瓦解崩毀
Nothing else matters
也都不再重要了
You know we’re strong enough
你知道我們夠堅強能撐得過去

I’m not giving up
我不會放棄
I’m not giving up on us
我不會放棄我們倆
I said I’m not giving up
我說我不會放棄
I’m not giving up on love
我不會放棄愛

----------以下是碎碎念----------

雖然今年2011年阿曼不是拿到第一名
但在大家心中第一名的Trance DJ是阿曼啊!!
但畢竟大衛哥哥知名度硬是比阿曼高很多
這也是沒有辦法的事情
在頒獎典禮上
阿曼也是很有風度的恭喜大衛哥哥
真的是只能用讚來形容!

雖然這首歌已經是他上一張專輯的歌曲了
但在我心中永遠也沒有分新舊
只要是好音樂
都要給他支持啊!!!!!

有興趣的人 可以到以下網址購買專輯 支持一下正版唷!!
http://www.books.com.tw/exep/cdfile.php?item=0020142810

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()