close



Live


‪Alicia Keys‪ - If I Ain't Got You‬‬‬
艾莉西亞凱斯 – 要是失去ㄋㄧ

[Verse 1]
Some people live for the fortune
有些人活著是為了財富
Some people live just for the fame
有些人活著是為了名聲
Some people live for the power, yeah
有些人活著是為了權力,是阿
Some people live just to play the game
有些人活著只是在遊戲人間
Some people think that the physical things
有些人認為那些外在的物質
Define what's within
代表了一切
And I've been there before
然而我也曾迷惘其中
But that life's a bore
但那生活是很令人感到空洞的
So full of the superficial
非常膚淺

[Hook]
Some people want it all
有些人想擁有一切
But I don't want nothing at all
但我卻什麼都不想要
If it ain't you baby
如果不是你,寶貝
If I ain't got you baby
如果我沒有你,寶貝
Some people want diamond rings
有些人渴望想要鑽石戒指
Some just want everything
有些人只是想要所有一切
But everything means nothing
但所有一切對我來說都不算什麼
If I ain't got you, yeah
如果你無法在我身邊,耶

[Verse 2]
Some people search for a fountain
有些人尋找著生命中的泉源
That promises forever young
能保證永保年輕長生不老
Some people need three dozen roses
有些人要求三十六朵玫瑰花
And that's the only way to prove you love them
是唯一證明你愛她的方式

Hand me the world on a silver platter
將我帶到你心中最重要的位置上
And what good would it be
那又如何呢
With no one to share
若沒人可以分享
With no one who truly cares for me
若沒有人真正的在乎我

[Hook]
Some people want it all
有些人想擁有一切
But I don't want nothing at all
但我卻什麼都不想要
If it ain't you baby
如果不是你,寶貝
If I ain't got you baby
如果沒有你,寶貝
Some people want diamond rings
有些人渴望想要鑽石戒指
Some just want everything
有些人只是想要所有一切
But everything means nothing
但所有一切對我來說都不算什麼
If I ain't got you, you, you
如果你無法在我身邊,你,你
Some people want it all
有些人想擁有一切
But I don't want nothing at all
但我卻什麼都不想要
If it ain't you baby
如果不是你,寶貝
If I ain't got you baby
如果沒有你,寶貝
Some people want diamond rings
有些人渴望想要鑽石戒指
Some just want everything
有些人只是想要所有一切
But everything means nothing
但所有一切對我來說都不算什麼
If I ain't got you, yeah
如果你無法在我身邊,耶

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()