close



Swedish House Mafia Feat. John Martin - Don't You Worry Child (Acoustic Version)
瑞典浩室黑手黨 & John Martin – 別擔心了,孩子(不插電版本)

[Verse 1]
There was a time, I used to look into my father's eyes
過去曾有一次,我深深的看著父親的雙眼
In a happy home, I was a king I had a gold throne
在快樂的家裡,我是家中的國王,大家都得聽我的

Those days are gone, now the memories are on the wall
但這些日子都已成為過去,現在只剩牆上滿滿的回憶
I hear the sounds from the places where I was born
耳邊傳來陣陣聲響,從我出生成長的地方傳來

Up on the hill across the blue lake
從小嬉戲的山坡上橫越到蔚藍的湖
That’s where I had my first heart break
那都是我人生第一次心碎的地方
I still remember how it all changed
我始終記得一切是怎麼改變的
My father said
我父親告訴著我

[Hook]
Don't you worry, don't you worry child
別擔心,孩子,別擔心了
See heaven's got a plan for you
你會看到在天堂裡有屬於你的路
Don't you worry, don't you worry now
別擔心,你就別擔心了
Yeah!
是阿!

Ooh
噢~
Don't you worry, don't you worry now
別擔心,你就別擔心了

[Verse 2]
There was a time, I met a girl of a different kind
過去曾有一次,我遇見了一個奇特的女孩
We ruled the world
我們一同統治了全世界
I Thought I'll never lose her out of sight, we were so young
我從來沒讓她離開我的視線,當時我們是如此的年輕
I think of her now and then
有時我會想起她
Still hear the song, reminding me of a friend
始終會聽到這首歌,提醒著我與她現在只是朋友

Up on the hill across the blue lake
從小嬉戲的山坡上橫越到蔚藍的湖
That’s where I had my first heartbreak
那都是我人生第一次心碎的地方
I still remember how it all changed
我始終記得一切是怎麼改變的
My father said
我父親告訴著我

[Hook]
Don't you worry, don't you worry child
別擔心,孩子,別擔心
See heaven's got a plan for you
你會看到在天堂裡有屬於你的路
Don't you worry, don't you worry now
別擔心,你就別擔心了
Yeah!
是阿!

Oh, see heaven's got a plan for you
噢~你會看到在天堂裡有屬於你的路
Don't you worry, don't you worry now
別擔心,你就別擔心了

Don't you worry, don't you worry child
別擔心,孩子,別擔心
See heaven's got a plan for you
你會看到在天堂裡有屬於你的路
Don't you worry, don't you worry now
別擔心,你就別擔心了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()