close



Gym Class Heroes Feat. Adam Levine – Stereo Hearts
體育課英雄 & 亞當 – 廣播心意

[Hook]
My heart’s a stereo
我的心是廣播電台
It beats for you, so listen close
廣播裡每一個音符都是為了妳,所以靠近點傾聽
Hear my thoughts in every no-o-o-te, oh, oh
每個音符裡都傳達出我的心意,噢,噢
Make me your radio
讓我當妳的廣播電台
And turn me up when you feel low
當妳心情低落時,讓我的電台陪伴妳
This melody was meant for you
這些美妙的旋律都是為了妳而演奏
Just sing along to my stereo
跟著我的旋律一起唱

Gym Class Heroes Baby!
這是體操課英雄,寶貝!

[Verse 1 – Travie McCoy]
If I was just another dusty record on the shelf
若我只是另一張擺在架子上佈滿灰塵的唱片
Would you blow me off and play me like everybody else?
妳能否把我身上的灰塵拍掉,讓我和其他唱片一樣播放著?
If I asked you to scratch my back, could you manage that?
如果我要求妳播放,妳能為我做到這件事嗎?
Like yea [scratched], check it Travie, I can handle that
檢查播放順不順暢,Travie這我可以搞定的
Furthermore, I apologize for any skipping tracks
此外,我很抱歉有些歌曲會跳針
It’s just the last girl that played me left a couple cracks
妳就是那位最後播放這張唱片的女孩,但離開後只剩下張破碎的唱片
I used to used to used to used to, now I’m over that
我總是習慣、習慣、習慣、習慣,現在我已不再習慣
‘Cause holding grudges over love is ancient artifacts
因為緊抓著怨恨那是古時代的人才做的事情

[Pre-Hook 1]
If I could only find a note to make you understand
如果我能找到一段音符讓妳懂我
I’d sing it softly in your ear and grab you by the hand
我會牽起妳的手,溫柔的唱給妳聽
Just keep it stuck inside your head, like your favorite tune
就像妳最喜歡的旋律不斷在妳腦海裡迴繞一樣
And know my heart’s a stereo that only plays for you
而且我的心,就是妳專屬的廣播電台,永遠只為妳播放

[Hook]
My heart’s a stereo
我的心是廣播電台
It beats for you, so listen close
廣播裡每一個音符都是為了妳,所以靠近點傾聽
Hear my thoughts in every no-o-o-te, oh, oh
每個音符裡都傳達出我的心意,噢,噢
Make me your radio
讓我當妳的廣播電台
And turn me up when you feel low
當妳心情低落時,讓我的電台陪伴妳
This melody was meant for you
這些美妙的旋律都是為了妳而演奏
Just sing along to my stereo
跟著我的旋律一起唱

Oh, oh, oh, oh, to my stereo
噢,噢,噢,噢,跟著我的旋律
Oh, oh, oh, oh, so sing alone to my stereo
噢,噢,噢,噢,跟著我的旋律一起唱

[Verse 2 – Travie McCoy]
Let’s go
跟著我吧!
If I was an old-school fifty pound boombox (remember them?)
如果我是復古的五十磅重大音響
Would you hold me on your shoulder wherever you walk?
無論妳走到哪,妳會把我背在妳的肩膀上嗎?
Would you turn my volume up in front of the cops (turn it up)
妳敢在警察面前把我的音量轉大聲嗎?[把音量轉大]
And crank it higher everytime they told you to stop
就算他們命令妳關掉,妳卻反而越轉越大聲
And all I ask is that you don’t get mad at me
然而我問的這些話,只是希望妳別生我的氣
When you have to purchase mad D batteries
當妳必須為一切做準備時
Appreciate every mixtape your friends make
多感激妳朋友們做的那些混音帶
You never know we come and go like on the interstate
妳永遠也不知道,我們一路走來多麼的艱辛

[Pre-Hook 2]
I think I finally found a note to make you understand
我想我終於找到一個可以讓妳懂我的音符
If you can hit it, sing along and take me by the hand
如果妳懂,牽起我的手和我一起唱
Just keep me stuck inside your head, like your favorite tune
就讓我像妳最喜歡的旋律不斷在妳腦海裡迴繞著
You know my heart’s a stereo that only plays for you
妳懂的,我的心就是妳的專屬廣播電台,永遠只為妳播放

[Hook]
My heart’s a stereo
我的心是廣播電台
It beats for you, so listen close
廣播裡每一個音符都是為了妳,所以靠近點傾聽
Hear my thoughts in every no-o-o-te, oh, oh
每個音符裡都傳達出我的心意,噢,噢
Make me your radio
讓我當妳的廣播電台
And turn me up when you feel low
當妳心情低落時,讓我的電台陪伴妳
This melody was meant for you
這些美妙的旋律都是為了妳而演奏
Just sing along to my stereo
跟著我的旋律一起唱

Oh, oh, oh, oh, to my stereo
噢,噢,噢,噢,跟著我的旋律
Oh, oh, oh, oh, so sing alone to my stereo
噢,噢,噢,噢,跟著我的旋律一起唱

[Bridge – Adam Levine and Travie McCoy]
I only pray you’ll never leave me behind (never leave me)
我只祈求你永遠不離開我[永遠不離開我]
Because good music can be so hard to find (so hard to find)
因為好音樂是難以找尋到的[難以找尋]
I take your hand and hold it closer to mine (yeah)
我牽著妳的手,把妳緊緊拉在我身旁[耶]
Thought love was dead, but now you’re changing my mind
本以為真愛從來不存在過,但因為妳讓我相信什麼是真愛

[Hook]
My heart’s a stereo
我的心是廣播電台
It beats for you, so listen close
廣播裡每一個音符都是為了妳,所以靠近點傾聽
Hear my thoughts in every no-o-o-te, oh, oh
每個音符裡都傳達出我的心意,噢,噢
Make me your radio
讓我當妳的廣播電台
And turn me up when you feel low
當妳心情低落時,讓我的電台陪伴妳
This melody was meant for you
這些美妙的旋律都是為了妳而演奏
Just sing along to my stereo
跟著我的旋律一起唱
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh to my stereo
噢,噢,噢,噢,噢,噢,噢,噢,跟著我的旋律
Oh, oh, oh, oh, (Gym Class Heroes baby!) to sing along to my stereo
噢,噢,噢,噢,[這是體操課英雄,寶貝!]跟著我的旋律一起唱

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()