Lady Antebellum – Need You Now
懷舊女郎 – 想見你

[Verse 1]
Picture perfect memories scattered all around the floor
一張張灑落在地板上的照片印著過去美好的回憶
Reaching for the phone ‘cuz I can’t fight it anymore
伸手拿起手機想撥電話給你,因為我再也無法忍受這樣的思念
And I wonder if I ever cross your mind?
然而心中想著,你是否曾想起我?
For me it happens all the time
對我來說,心中每分每秒滿滿的都是你

[Hook]
It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now
凌晨一點半,孤單的我,此時此刻只想你陪在我身旁
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now
曾經說過不再打給你,但我無法控制對你的思念,此時此刻只想你陪在我身旁
And I don’t know how I can do without
我不知該如何度過這漫漫長夜
I just need you now
此刻只想你陪在我身旁

[Verse 2]
Another shot of whiskey, can’t stop looking at the door
又喝下另一杯威士忌,總是不經意的望著門口
Wishing you’d come sweeping in the way you did before
期望妳像以往一樣突然開門衝進來
And I wonder if I ever cross your mind?
然而心中想著,你/妳是否曾想起過我?
For me it happens all the time
對我來說,心中每分每秒滿滿的都是妳

[Hook]
It’s a quarter after one, I’m a little drunk and I need you now
凌晨一點半,有點微醺的我,此時此刻只想你/妳陪在我身旁
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now
曾經說過不再打給你,但我無法控制對你的思念,此時此刻只想你陪在我身旁
And I don’t know how I can do without
我不知該如何度過這漫漫長夜
I just need you now
此刻只想你陪在我身旁

[Bridge]
Oh, whoa
噢,嗚噢
Guess I’d rather hurt than feel nothing at all
我想我寧願這樣痛苦也不願感受不到關於你的一切

[Hook]
It’s a quarter after one, I’m all alone and I need you now
凌晨一點半,孤單的我,此時此刻只想你陪在我身旁
And I said I wouldn’t call, but I’m a little drunk and I need you now
曾經說過不再打給妳,但有點微醺的我,此時此刻只想妳陪在我身旁
And I don’t know how I can do without
我不知該如何度過這漫漫長夜
I just need you now [x2]
我只是想要你陪在我身旁!
Oh, baby, I need you now…
噢,寶貝我現在好想你陪在我身旁…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()