close



Katy Perry – The One That Got Away
凱蒂佩芮 – 離開的他

[Verse 1]
Summer after high school when we first met
高中畢業後的第一個暑假,是我們第一次見面的時刻
We make up in your Mustang to Radiohead
我們裝扮你的野馬跑車,在車上聽著電台司令
And on my 18th Birthday
在我十八歲的生日
We got matching tattoos
我們擁有了證明愛的紋身

Used to steal your parents liquor
我們曾經偷你父母的酒
And climb to the roof
爬上屋頂
Talk about our future
Like we had a clue
像是我們有規劃的,談論著我們的未來
Never plan that one day
從來沒想過會有這麼一天
I’d be losing you
我會失去你

[Hook]
And in another life
在另一段人生裡
I would be your girl
我願意當你的女孩
We keep full of promises
我們以我們滿滿的承諾
Be us against the world
去抗衡這世界

And in another life
在另一段人生裡
I would make you stay
我會讓你留下來
So I don’t have to say
那我就不必說著
You were the one that got away
你就是那離開的他
The one that got away
離開的他

[Verse 2]
I was June and you were my Jonny Cash
我是June而你是強尼.凱許(我們倆和他們一樣是生命的伴侶)
Never one we got the other we made a pact
我們立下誓約,約定著誰也不能離開誰
Sometimes when I miss you
有時當我想起你
I put those records on
我會放那些屬於我們的歌

Someone said you had your tattoo removed
有人說你把紋身給去除掉了(愛的證明)
Saw you downtown singing the Blues
看到你在市中心,唱著藍調歌曲
It’s time to face the music
是時候面對一切
I’m no longer your muse
我再也不被你想念

[Hook]
And in another life
在另一段人生裡
I would be your girl
我願意當你的女孩
We keep full of promises
我們以我們滿滿的承諾
Be us against the world
去抗衡這世界

And in another life
在另一段人生裡
I would make you stay
我會讓你留下來
So I don’t have to say
那我就不必說著
You were the one that got away
你就是那離開的他
The one that got away
離開的他
The o-o-o-o-o-one [x3]
那一個
The one that got away
離開的他

[Bridge]
All these money can’t buy me a time machine (Noooooo)
所有的錢都無法幫我買到時光機(不~)
Can’t replace you with a million rings (Nooooo)
就算是價值百萬的鑽戒,也無法取代你(不~)
I shoulda told you what you meant to me (Wooooow)
我應該要告訴你,你對我來說有多麼重要(嗚喔~)
Cause now I pay the price
因為現在我必須為此付出代價

[Hook]
And in another life
在另一段人生裡
I would be your girl
我願意當你的女孩
We keep full of promises
我們以我們滿滿的承諾
Be us against the world
去抗衡這世界

And in another life
在另一段人生裡
I would make you stay
我會讓你留下來
So I don’t have to say
那我就不必說著
You were the one that got away
你就是那離開的他
The one that got away
離開的他
The o-o-o-o-o-one (The one) [x3]
那一個

And in another life
在另一段人生裡
I would make you stay
我會讓你留下來
So I don’t have to say
那我就不必說著
You were the one that got away
你就是那離開的他
The one that got away
離開的他

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()