Simple Plan Feat. Sean Paul – Summer Paradise
簡單計畫合唱團&尚恩.保羅 – 夏日樂園

[Intro - Sean Paul]
I gotta find my way back
我要找到回去的路
Back to summer paradise
回到那夏日樂園
Sean Paul, Simple Plan
尚恩.保羅,簡單計畫合唱團

[Verse 1 - Simple Plan]
My heart is sinking
As I'm lifting up
當我想振作的時候,我的心卻不斷下墜
Above the clouds away from you
飛到雲之上遠遠的遠離妳
And I can't believe I'm leaving
我不敢相信我正離開妳
Oh I don't kno-kno-know what I'm gonna do
噢,我不知-知-知道我到底該怎麼辦

But someday
但有一天
I will find my way back
我會自己找到路回去
To where your name
Is written in the sand
去到有寫著妳的名字的沙灘上

Stay in my brain
留在我的腦海裡

[Hook – Simple Plan]
‘Cause I remember every sunset
因為我依然記得每一次的夕陽
I remember every word you said
我依然記得妳對我說的每一字每一句
We were never gonna say goodbye (yeah)
我們永遠也不說再見(耶)
Singing la-da-da-da-da
跟我一起唱,拉-搭-搭-搭-搭

Tell me how to get back to
告訴我該如何回到
Back to summer paradise with you
與妳一起回到那夏日樂園
And I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢
I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢
(Tell 'em) [Sean Paul]
(告訴他們)

[Verse 2 – Simple Plane]
My soul is broken
我的靈魂破碎了
Streets are frozen
走在冷清清的街道上
I can't stop these feelings melting through
這感覺不斷的吞噬著我,我卻無法抵擋

And I'd give away a thousand days, oh
而我花了這麼長的時間,噢
Just to have another one with you
就只是為了與妳在一起
Baby girl (Sean Paul)
寶貝女孩

Well, real life can wait
好吧,真實的人生是可以等待的
(It can wait) (Sean Paul)
(人生是可以等待的)
I’m crashing like waves
我就像乘風破浪一樣
(Yeah) (Sean Paul)
(是阿)
Playing in the sand
在沙灘上嬉戲
(Me and you girl) (Sean Paul)
(妳與我,女孩)
Holding your hand
緊緊牽著妳的手
Yeah…
耶~
Make some noise (Sean Paul)
讓我們大聲攘嚷

[Hook – Simple Plan]
‘Cause I remember every sunset
因為我依然記得每一次的夕陽
(I remember)
(我記得)
I remember every word you said
我依然記得妳對我說的每一字每一句
We were never gonna say goodbye (Say goodbye)
我們永遠也不說再見(說再見)
Singing la-da-da-da-da
跟我一起唱,拉-搭-搭-搭-搭

Tell me how to get back to
告訴我該如何回到
Back to summer paradise with you (yeah)
與妳一起回到那夏日樂園(耶)
And I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢
I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢

[Verse 3 – Sean Paul]
The promises that we made to about our friends
我們向我們的好朋友發誓
Thinking about it sunshine under trees
想像著陽光透過樹葉
Summer time on the beach
在海灘上的夏日時光
Of fine we get closer under them trees
在海灘的樹下緊緊依靠著
Baby girl, you really got to me
寶貝女孩,我真的深深為妳著迷
It’s 3 o’clock, and we’re together and the time doesn’t leave
現在是凌晨三點鐘,我們仍膩在一起,彷彿時間就停留在這一秒
In a heartbeat girl, sex on the beach
女孩,讓我們用最真誠的感情,在沙灘上纏綿
Don’t stand your world, ask me im rich
別站在妳的角度,問著我是否會因為有妳而感到富有
Loving you girl, is the best part of me
女孩,愛著妳的我,就是我最棒的一面

[Bridge - Simple Plan]
Someday
有一天
I will find my way back
我會自己找到路回去
To where your name
Is written in the sand
去到有寫著妳的名字的沙灘上
Bring it back, bring it back, replay! [Sean Paul]
帶我回到,帶我回到,重新再來一次!

[Hook – Simple Plan]
‘Cause I remember every sunset
因為我依然記得每一次的夕陽
(I remember them)
(我依然記得那一幕幕夕陽)
I remember every word you said
我依然記得妳對我說的每一字每一句
We were never gonna say goodbye
我們永遠也不說再見
(No way!)
(絕不!)
Singing la-da-da-da-da
跟我一起唱,拉-搭-搭-搭-搭

Tell me how to get back to
告訴我該如何回到
Back to summer paradise with you
與妳一起回到那夏日樂園
Yeah, and I'll be there in a heartbeat (Sean Paul)
是阿,我將會在那付出我最真實的情感

I remember where we first kissed
我依然記得我們在哪第一次接吻
(I remember) (Sean Paul)
(我記得)
How I didn’t wanna leave your lips
那時我是如何不想離開妳的嘴唇
And how I’ve never ever felt so high
那時如何是我人生中最美好的回憶
(So high) (Sean Paul)
(如此開心)
Singing la-da-da-da-da
跟我一起唱,拉-搭-搭-搭-搭

So tell me how to get back to
所以告訴我該如何回到
Back to summer paradise with you
與妳一起回到那夏日樂園
And I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢
I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感
Quick time, quick time girl [Sean Paul]
快來,快來,女孩
Oh-oh
噢-噢
Summer paradise, baby
夏日樂園,寶貝
I'll be there in a heartbeat
我將會在那付出我最真實的情感

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()