close



Sean Kingston – Beautiful Girls
尚金斯頓 – 漂亮女孩們

[Hook - MV]
Damn all these beautiful girls
這些該死的漂亮女孩們
They only wanna do you dirt
她們只會讓你難看
They’ll have you suicidal, suicidal
她們會讓你難過的想去自殺,想去自殺
When they say it’s over
當她們說我們分手的時候

JR! Sean Kingston

[Hook]
You’re way too beautiful girl
你實在太正了漂亮女孩
That’s why it’ll never work
這就是為什麼我們無法繼續在一起的原因
You’ll have me suicidal, suicidal
你讓我難過的想去自殺,想去自殺
When you say it’s over
當你說我們分手的時候

Damn all these beautiful girls
這些該死的漂亮女孩們
They only wanna do you dirt
她們只會讓你難看
They’ll have you suicidal, suicidal
她們會讓你難過的想去自殺,想去自殺
When they say it’s over
當她們說我們分手的時候

[Verse 1]
See it started at the park used to chill after dark
你看,這一切都是從傍晚溫度變寒冷的公園開始
Oh when you took my heart that’s when we fell apart
噢,當我們倆分隔兩地,就是你把我的心偷走的時候
‘Cause we both thought that love lasts forever
因為我和你都以為我們的愛會直到永遠
(Lasts forever)
直到永遠

They say we too young to get ourselves sprung
他們說我們還太年輕就把兩人綁在一起
Oh, we didn’t care, we made it very clear
噢,我們清清楚楚的說:我們並不在意(他們講的)
And they also said that we couldn’t last together
然而他們也說我們不會永遠在一起
(Last together)
永遠在一起

See it’s very defined, you’re one of a kind
看吧,這非常清楚,你在我心中是獨一無二的
But you mush up my mind, you have to get declined
但你傷了我的心,你卻當作沒這回事
Oh lord, my baby is driving me crazy
噢,天阿,我的寶貝搞得我要發瘋

[Hook]
You’re way too beautiful girl
你實在太正了漂亮女孩
That’s why it’ll never work
這就是為什麼我們無法繼續在一起的原因
You’ll have me suicidal, suicidal
你讓我難過的想去自殺,想去自殺
When you say it’s over
當你說我們分手的時候

Damn all these beautiful girls
這些該死的漂亮女孩們
They only wanna do you dirt
她們只會讓你難看
They’ll have you suicidal, suicidal
她們會讓你難過的想去自殺,想去自殺
When they say it’s over
當她們說我們分手的時候

[Verse 2]
It was back in ’99 watching movies all the time
回到1999年時,大家整天都泡在電影院裡看電影
Oh when I went away for doing my first crime
噢,當我第一次犯罪離開時
And I never thought that we was gonna see each other
我從來沒想到我會再遇見你
(See each other)
遇見你

And then I came out, mami moved me down south
當我出來時,媽媽帶著我搬到南部去
Oh I’m with my girl who I thought was my world
噢,對我來說,我的女孩就是我的全世界呀
It came out to be that she wasn’t the girl for me
但到頭來,原來她不是我的女孩
(Girl for me)
我的女孩

See it’s very defined, you’re one of a kind
看吧,這非常清楚,你在我心中是獨一無二的
But you mush up my mind, you have to get declined
但你傷了我的心,你卻當作沒這回事
Oh lord, my baby is driving me crazy
噢,天阿,我的寶貝搞得我要發瘋

[Hook]
You’re way too beautiful girl
你實在太正了漂亮女孩
That’s why it’ll never work
這就是為什麼我們無法繼續在一起的原因
You’ll have me suicidal, suicidal
你讓我難過的想去自殺,想去自殺
When you say it’s over
當你說我們分手的時候

Damn all these beautiful girls
這些該死的漂亮女孩們
They only wanna do you dirt
她們只會讓你難看
They’ll have you suicidal, suicidal
她們會讓你難過的想去自殺,想去自殺
When they say it’s over
當她們說我們分手的時候

[Verse 3]
Now we’re fussing and now we’re fighting
現在我們爭吵,現在我們鬥爭
Please tell me why I’m feeling slighted
請你告訴我,為何我感覺你一點也不在乎我
And I don’t know how to make it better
然而我不知道該怎麼樣才能變得更好
(Make it better)
變得更好

You’re dating other guys, you’re telling me lies
你和別的男生約會,你欺騙了我
Oh I can’t believe what I’m seeing with my eyes
噢,我不敢相信我的眼睛看到的一切
I’m losing my mind and I don’t think it’s clever
我就要快發瘋,我就要失去理智了
(Think it’s clever)
失去理智

[Hook]
You’re way too beautiful girl
你實在太正了漂亮女孩
That’s why it’ll never work
這就是為什麼我們無法繼續在一起的原因
You’ll have me suicidal, suicidal
你讓我難過的想去自殺,想去自殺
“When they say it’s over”
“當她們說我們倆已經結束的時候”
Suicide
想去自殺

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()