close



OneRepublic – Secrets
共合世代 – 秘密

[Verse 1]
I need another story
我需要些別的故事
Something to get off my chest
一些可以讓那些傷心事離開我心裡的故事
My life gets kind of boring
我的生活變得有些無聊
Need something that I can confess
需要些讓我能坦白的事物

Till all my sleeves are stained red
直到我所有的袖子被渲染成紅色
From all the truth that I've said
來自我所說的所有實話
Come by it honestly I swear
我發誓我會從實招來
Thought you saw wink, no
以為你早已睜一眼閉一隻眼,不
I've been on the brink, so
原來我在你心中早已不再重要,所以

[Hook]
Tell me what you want to hear
告訴我你想要聽到什麼
Something that were like those ears
那些你喜歡聽到的事
Sick of all the insincere
我已厭倦所有的不真誠
So I'm gonna give all my secrets away
所以我會把我所有的秘密都放開
This time, don't need another perfect line
這一次,並不需要其他完美的謊言
Don't care if critics never jump in line
別在乎如果那些批評的人從來沒有跳出他們的小圈子
I'm gonna give all my secrets away
我會把我所有的秘密都放開

[Verse 2]
My God, amazing how we got this far
我的天阿,好驚訝我們怎麼會走了這麼遠
It's like we're chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars
就像我們追尋那些開著閃亮又氣派車的大明星
And everyday I see the news
我每天看到這些新聞
All the problems that we could solve
其實很多問題我們是可以去解決的

And when a situation rises
然而當一個狀況發生時
Just write it into an album
我就只是把這狀況寫進一張專輯裡
Sent it straight too gold
之後再寄到黃金唱片行去
I don't really like my flow, oh, so
我真的不喜歡我這麼做,噢,所以

[Hook]
Tell me what you want to hear
告訴我你想要聽到什麼
Something that were like those ears
那些你喜歡聽到的事
Sick of all the insincere
我已厭倦所有的不真誠
So I'm gonna give all my secrets away
所以我會把我所有的秘密都放開
This time, don't need another perfect line
這一次,並不需要其他完美的謊言
Don't care if critics never jump in line
別在乎如果那些批評的人從來沒有跳出他們的小圈子
I'm gonna give all my secrets away
我會把我所有的秘密都放開

[Verse 3]
Got no reason
沒有理由
Got no shame
沒有羞愧
Got no family
沒有家人
I can blame
讓我可以來怪罪
Just don't let me disappear
只要別讓我消失
I'mma tell you everything
我就會告訴你所有你想聽到的事情

[Hook]
So Tell me what you want to hear
告訴我你想要聽到什麼
Something that were like those ears
那些你喜歡聽到的事
Sick of all the insincere
我已厭倦所有的不真誠
So I'm gonna give all my secrets away
所以我會把我所有的秘密都放開
This time, don't need another perfect line
這一次,並不需要其他完美的謊言
Don't care if critics never jump in line
別在乎如果那些批評的人從來沒有跳出他們的小圈子
I'm gonna give all my secrets away [x2]
我會把我所有的秘密都放開

All my secrets away [x2]
讓我所有的秘密一掃而空

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()