Live


Ne-Yo – Let Me Love You (Until You Learn To Love Yourself)
尼歐 – 讓我疼愛妳(直到妳學會愛自己)

[Verse 1]
Much as you blame yourself, you can't be blamed for the way you feel
就算妳不斷的責怪妳自己,妳不能因妳有這樣的感受而感到懊悔
Had no example of a love, that was even remotely real
沒有談過真正的戀愛,甚至連稱得上類似的經驗都沒有
How can you understand something that you never had
所以妳要如何了解妳從未擁有過的事物
Ooh baby if you let me, I can help you out with all of that
噢~如果妳願意,我願讓妳了解什麼叫做真愛

[Hook]
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And all your trouble
Don't be afraid, girl let me help
別害怕面對妳所有的難關,女孩讓我幫助妳度過
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
A heart of numbness, gets brought to life
讓一顆已乾枯的心,獲得新生
I'll take you there
我會讓妳過幸福快樂的日子

Hey
嘿~
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Girl let me love you baby, oh
女孩,讓我疼愛妳,寶貝,噢~
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Girl let me love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Let me love you (x2)
讓我疼愛妳
Oh
噢~

[Verse 2]
I can see the pain behind your eyes
我可以看見妳的雙眼裡藏著痛苦
It's been there for quite a while
因為妳的眼神裡充滿著滿滿都是
I just wanna be the one to remind what it is to smile
我只是想當妳身邊的唯一,使妳想起什麼叫做笑容
I would like to show you what true love can really do
我想讓妳知道什麼才叫做真愛

[Hook]
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And all your trouble
Don't be afraid, girl let me help
別害怕面對妳所有的難關,女孩讓我幫助妳度過
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
A heart of numbness, gets brought to life
讓一顆已乾枯的心,獲得新生
I'll take you there
我會讓妳過幸福快樂的日子

Oh, hey
噢~嘿~
Girl let me love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Let me love you
讓我疼愛妳
Girl let me love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Girl let me love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Let me love you
讓我疼愛妳
Girl let me love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝

[Bridge]
For every heart that beats (x2)
獻給每一個因愛而心不斷跳動的人
For every heart that beats, heart that beats... beats…
獻給每一個因愛而心不斷跳動的人,心不斷跳動…跳動…

[Hook]
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And all your trouble
Don't be afraid, girl let me help
別害怕面對妳所有的難關,女孩讓我幫助妳度過
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
And I will love you
我會一直愛著妳
Until you learn to love yourself
直到妳學會愛自己
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
A heart of numbness, gets brought to life
讓一顆已乾枯的心,獲得新生
I'll take you there
我會讓妳過幸福快樂的日子

[Outro]
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Girl, let me love you baby, love you baby
女孩,讓我疼愛妳,寶貝,好好疼愛妳,寶貝
Girl let me love you
女孩,讓我疼愛妳
Let me love you baby, love you baby
讓我疼愛妳,寶貝,好好疼愛妳,寶貝

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()